کد خبر : 48642

جدایی بشار از پرسپولیس قطعی است

جدایی بشار از پرسپولیس قطعی است

رسانه های عراقی خبر از پیشنهاد باشگاه های باشگاه های یونانی و پرتغالی به بشار رسن دادند.

به گزارش ورزش سه، یک روز پس از بازی پرسولیس و گل گهر سیرجان که با تساوی 3-3 به پایان رسید، خبر علاقه تیم های پرتغالی و یونانی به بشار رسن، هواداران پرسپولیس را دوباره نگران کرد. نشریه فوتبال در عراق اعلام کرده که تیم هایی از این دو لیگ برای استخدام رسن رغبت نشان داده اند و او هم پیش تر گفته بود که به حضور در لیگ های اروپایی علاقه دارد.

رسن با تائید این پیشنهادها گفته است: یشنهادهایی از پرتغال و عراق به دستم رسیده اما فعلا هیچ چیز قطعی نیست و فعلا در مرحله اول باید این پیشنهادها را بررسی کنم چرا که باید برای آینده‌ام بهترین تصمیم را بگیرم.

این در حالی است که علی نوری خبرنگار معروف عراقی همچنین گفته که پیشنهادی از لیگ عربستان هم در جیب بشار وجود دارد که می‌تواند به آن هم فکر کند. البته فعلا هیچ رسانه ای، نام تیم های خواهان رسن را اعلام نکرده اند.

او همچنین درباره آینده خود گفت: قراردادم دو بازی دیگر با پرسپولیس به اتمام خواهد رسید و پس از آن به هر تیمی که بخواهم می‌توانم بروم و تعهدم به باشگاه پرسپولیس به پایان می‌رسد. مدیر برنامه‌هایم هم گفته که چند پیشنهاد اروپایی برای من دارد اما اسم تیم‌ها را نگفته است. همچنین از تیم‌های حاشیه خلیج فارس هم پیشنهاد دارم اما مدیر برنامه‌هایم در حال حاضر در در حال بررسی این پیشنهادها است.

به نظر می رسد در صورت جدایی، بشار رسن در لیگ قهرمانان آسیا هم همراه سرخ ها نخواهد بود و پرسپولیس نباید هرچه زودتر فرآیند تمدید را انجام دهد. بشار رسن جدایی خود را حتمی می‌داند و گفته است: جدایی‌ام از پرسپولیس قطعی است. تصمیمم را گرفتم و منتظر تکمیل شدن روند مذاکراتم با باشگاه‌هایی از یونان و پرتغال هستم تا بهترین تصمیم را برای آینده‌ام بگیرم.

بشار رسن چهارمین سال حضور در پرسپولیس را آغاز کرده اما در این فصل مشکلات مالی شدیدی را تجربه کرده که دوره مدیرعاملی ایرج عرب، محمدحسن انصاری فرد و مهدی رسول پناه ادامه داشته و شاید منجر به جدایی این بازیکن شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها