کد خبر : 48641

تونل افتخار تاریخی شد مثل زدن سه گل به قهرمان!

تونل افتخار تاریخی شد مثل زدن سه گل به قهرمان!

مربی تیم فوتبال گل گهر گفت: اگر چه تونلی برای قهرمان باز کردیم که تاریخی شد اما سه گلی هم به این تیم زدیم که در این فصل بی‌سابقه بود.

به گزارش ورزش سه، مجتبی سرآسیایی پس از بازی با پرسپولیس اظهار داشت: ابتدا به بچه‌های گل گهر  و پرسپولیس خسته نباشید و خدا قوت می‌گویم. بازی جاندار، محکم و تاکتیکی بود که در زمانی از جریان بازی از آن غفلت کردیم. در فوتبال غفلت یک تیم جریمه سنگینی دارد و ما هم تاوان سنگینی دادیم که برد را با تساوی عوض کردیم.

وی با اشاره به بازی گذشته تیمش برابر نفت مسجد سلیمان ادامه داد: نیمه اول فوق‌العاده بودیم اما در نیمه دوم فشاری که در بازی با نفت مسجد سلیمان به بدن بازیکنان آمده بود خودش را نشان داد. ما بعد از آن بازی سنگین در شرایط آب و هوایی وحشتناک خوزستان، ریکاوری خوبی کرده بودیم اما با این حال افت بدنی باعث شد تا پرسپولیس در دقایقی سوار بر کار شده و از اشتباهات ما بهترین بهره را برد.

مربی گل گهر افزود: نقطه بزرگ این دیدار بازگشت ما به شرایط بازی بعد از دریافت گل سوم بود و با تلاش بچه‌ها توانستیم به گل فوق‌العاده ارزشمند سوم دست پیدا کنیم. خدا را شکر با وجود تمام اتفاق‌هایی که در جریان بازی افتاد، باز هم بازنده نشدیم. به این تیم و به این بازیکنان باغیرت که برای هدفشان پا پس نگذاشتند باید افتخار کرد.

سرآسیایی با بیان اینکه پرسپولیس فراتر از توانش در نیمه‌دوم ظاهر شد، تاکید کرد: انگیزه بالای بازیکنان پرسپولیس در آستانه بازی حذفی باعث شد تا آنها بیشتر بدوند و تلاش بیشتری کنند ضمن اینکه نباید فراموش کنیم پرسپولیس با 14 امتیاز اختلاف قهرمان شده است و بی‌شک فوتبال باکیفیتی بازی کردیم که از آنها جلو افتادیم. به هر حال پرسپولیس هم با وجود ده نفره باز هم پرسپولیس است.

مربی تیم گل گهر ادامه داد: برخی مواقع غفلت کردیم که برای آن چوب خوردیم و تاوان دادیم ولی باز هم خوشحالیم که در این شرایط خیلی حساس یک امتیاز را گرفتیم.  به بچه‌های‌مان که به بازی برگشتند، خدا قوت و دست مریزاد می‌گویم. تنها نقطه تاریک این بازی برای ما از دست رفتن پیروزی بود.

سرآسیایی درباره اینکه آیا گل گهر در بازی با ذوب آهن بقای خود در لیگ را قطعی می‌کند یا خیر، توضیح داد: قطعا برای گرفتن نتیجه خوب به مصاف ذوب آهن می‌رویم. خدا را شکر شرایط‌مان برای بقا بد نیست اما همچنان در منطقه خطر هستیم و احتمال سقوط‌مان وجود دارد.

وی افزود: در آن بازی هم باید با تمرکز باشیم. در این چند هفته همیت گل گهر به اوج خود رسید و با کار تیمی خود از صدر کارخانه تا پایین، همیاری و همکاری خیلی خوبی ایجاد شد. انشالله این موضوع با گرفتن نتیجه خوب و ماندن گل گهر تمام شود تا ما هم خجالت‌زده مردم خوب سیرجان نشویم. هواداران گل گهر فراموش نخواهند کرد که ما در این ۵هفته ۱۲امتیاز گرفتیم و از کجا به کجای جدول آمدیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها