کد خبر : 48601

وریا از شرایط بازی گلایه داشت نه تعویضش

وریا از شرایط بازی گلایه داشت نه تعویضش

مجید نامجومطلق، مربی تیم فوتبال استقلال تأکید کرد، کاپیتان این تیم در دیدار مقابل استقلال به تعویض خود اعتراض نکرده و از شرایط حاکم بر بازی گلایه داشته است.

به گزارش  تسنیم، مجید نامجومطلق پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل پیکان در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر اظهار داشت: ما به دشواری این بازی واقف بودیم، چون می‌دانستیم پیکان شرایطش در جدول طوری است که نیاز به امتیاز دارد و با بازی دفاعی وارد زمین خواهد شد. برنامه‌ریزی ما براساس این نوع بازی پیش‌بینی شده بود. در 20 دقیقه اول شرایط خوبی نداشتیم و در بد شرایطی گل خوردیم و آن گل شیرازه ما را به‌هم ریخت. پس از آن استقلال به بازی برگشت و توانستیم در نیمه اول بازی را به تساوی بکشانیم.

وی در ادامه افزود: در نیمه دوم نیاز به برد داشتیم تا نایب قهرمانی‌مان را قطعی کنیم و با تفکر پیروزی وارد زمین شدیم. می‌دانستیم پیکان با تفکر دفاعی وارد زمین خواهد شد و اینکه پیکان چطور بازی خواهد کرد. سعی کردیم لایه‌های دفاعی پیکان را باز کنیم و موقعیت‌هایی داشتیم که استفاده نکردیم. در بوشهر مقابل شاهین محکوم به پیروزی هستیم و به هدف‌مان خواهیم رسید.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه به نظر می‌رسید آبی‌پوشان از نظر بدنی تحلیل رفته بودند، گفت: با فشردگی بازی‌ها و حضور در جام حذفی طبیعی بود خستگی روی بازیکنان فشار بیاورد، اما بیشتر از اینکه از نظر بدنی دچار مشکل شویم، از نوع بازی پیکان دچار مشکل شده بودیم. به راحتی نمی‌توانستیم پشت دفاع پیکان صاحب توپ شویم، آنهم به دلیل تراکم و فشردگی در خط دفاعی‌شان بود که با شش بازیکن دفاع می‌کردند. آنها هم عرض و هم عمق را پوشش داده بودند و این، کار را برای تیم‌هایی که برای پیروزی بازی می‌کنند، سخت می‌کند. بازیکنان استقلال تلاش خود را کردند، آنهم در حالی که فاصله بازی‌ها کم است و قطعاً روی کیفیت بازیکنان تأثیر می‌گذارد. در دیداری که می‌توانستیم ببریم، یک امتیاز گرفتیم. توجه داشته باشید که پیکان در پنج بازی قبلی باخت نداشت و تفکرش مقابل استقلال یک امتیاز بود که به هدفش رسید.

نامجومطلق در واکنش به طرح این موضوع که ظاهراً وریا غفوری از تعویضش ناراحت بود، خاطرنشان کرد: اصلاً این‌طور نبود! وریا از شرایط بازی گله داشت و اینکه احساس درد هم از قبل داشت. ما دنبال این بودیم که در یک بازی به وریا استراحت بدهیم، اما با توجه به اینکه نیاز به سه امتیاز داشتیم از او استفاده کردیم، همان‌طور که از شیخ دیاباته استفاده کردیم. وریا از شرایط بازی ناراحت بود، نه تعویضش.

وی در پاسخ به این سؤال که استقلال چقدر شانس نایب قهرمانی دارد، گفت: ما قطعاً بیشترین شانس را برای دومی داریم و نسبت به تراکتور به لحاظ تفاضل گل شرایط بهتری داشته و در رده دوم قرار داریم. تراکتور هفته آخر با فولاد بازی دارد که برای کسب سهمیه می‌جنگد. البته ما بازی آخر را ببریم، نیاز به نتایج دیگر تیم‌ها نداریم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها