کد خبر : 48551

پشت پرده لیست خرید ندادن فرهاد مجیدی

پشت پرده لیست خرید ندادن فرهاد مجیدی

سرمربی استقلال تا زمانی که وضعیت بازیکنان کنونی تیمش برای فصل بعد مشخص نشود، لیست خرید خود را به مسئولان باشگاه ارائه نمی‌کند.

به گزارش ورزش سه، یکی از دغدغه‌های هواداران استقلال برای فصل آینده بسته شدن تیمی قدرتمند جهت مدعی بودن در لیگ برتر و البته مسابقات آسیایی است. برای این منظور مدیران باشگاه در تلاش هستند تا بهترین نفرات را جذب کنند و سعادتمند مدیرعامل استقلال هم وعده کرده تیمی در خور شان استقلال برای فصل بعد می‌بندد و روانه مسابقات می‌کند.

در چنین شرایطی گمانه‌زنی های متعددی درباره بازیکنان مد نظر فرهاد مجیدی برای فصل آینده به گوش می رسد و گفته می‌شود با برخی ستاره‌های تیم های دیگر برای حضور در مذاکراتی صورت گرفته اما واقعیت این است که سرمربی آبی ها تا این لحظه هیچ لیست خریدی به مدیران باشگاه نداده است.

در چنین شرایطی فرهاد مجیدی فعلا به مسئولان باشگاه اعلام کرده قرارداد بازیکنانی که با پایان لیگ،‌به اتمام می‌رسد را تمدید کنند و بعد بر اساس داشته های تیم نسبت به خرید بازیکن اقدام شود.

مجید نامجومطلق مربی استقلال نیز در این خصوص گفته است: «اصول این است که اول ببینیم کدام بازیکنان در  تیم می‌مانند. با توجه به پتانسیل تیم، خیلی نیاز نیست وارد بازار نقل و انتقالات شویم. همانطور که گفتم فکر ما فعلا دو بازی آینده است. قطعا اگر نیاز باشد مجیدی نفرات خود را به باشگاه اعلام می‌کند.فعلا با توجه به توان فنی بازیکنان در وهله اول باید بازیکنان خودمان را حفظ کنیم.»

به همین خاطر است که احمد سعادتمند اولویت کار خود را برای فصل بعد به حفظ نفرات کنونی و تاثیرگذار باشگاه اختصاص داده و باید دید تا چه حد در این خصوص موفق خواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها