کد خبر : 48543

شاه ماهی های فوتبال ایران در انتظار عدم تمدید قرارداد ستاره استقلال

شاه ماهی های فوتبال ایران در انتظار عدم تمدید قرارداد ستاره استقلال

امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی و رضا اسدی بازیکنانی هستند که استقلال در صورت عدم تمدید قرارداد کریمی در پی قرارداد با آن ها خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال ، هدف استقلال این است که برای فصل جدید قرار داد بازیکنان خود را در اسرع وقت تمدید کند تا زودتر تیم خود برای فصل جدید را ببندد اما سال گذشته علی کریمی یکی از آخرین نفراتی بود که قرارداد خود را تمدید کرد و در اصل بعد از منتفی شدن لژیونری این بازیکن، او قراردادش را با استقلال تمدید کرد. اما در فصل جدید داستان فرق می کند و استقلالی ها به دنبال این هستند تا زودتر قرارداد کریمی را تمدید کنند، با این حال در صورتی که کریمی تمدید قرارداد خود را باز هم به تعویق بیاندازد، باشگاه استقلال ۳ گزینه را برای خط هافبک خود دارد.

امید ابراهیمی، سعید عزت اللهی و رضا اسدی بازیکنانی هستند که استقلال در صورت عدم تمدید قرارداد کریمی به دنبال امضای قرارداد با آن ها خواهد بود.

قرار داد امید ابراهیمی به اتمام رسیده و او بی تمایل به بازگشت ایران نیست. عزت اللهی و رضا اسدی نیز از دیگر بازیکنانی هستند که می توانند جانشین کریمی در استقلال باشند.

با این حال باشگاه استقلال اولویت خود را اول تمدید قرارداد با کریمی در سریع ترین زمان قرار داده که در صورت تعلل این بازیکن و عدم تمایلش به تمدید این نفرات در خط هافبک آبی پوشان جانشین او در مذاکره خواهند شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها