کد خبر : 48447

آخرین وضعیت قرارداد پرسپولیسی‌ها برای فصل جدید


آخرین وضعیت قرارداد پرسپولیسی‌ها برای فصل جدید

باشگاه پرسپولیس برای فصل جدید و برای حفظ نفرات خود کار چندان سختی پیش رو ندارد زیرا اکثر بازیکنان این تیم با این باشگاه قرارداد دارند.

به گزارش فارس ، باشگاه پرسپولیس برای حفظ شاکله تیم خود برای فصل جدید کار چندان سختی پیش رو ندارد.

به جز علی علیپور و بشار رسن سایر بازیکنان با این باشگاه قرارداد دارند. این روزها خبرهای زیادی در مورد پیشنهادهای خارجی مهاجم سرخپوشان منتشر می شود و از آنجایی که این بازیکن در سالهای اخیر به نسبت سایر بازیکنان تیم دریافتی کمتری داشته احتمال جدایی او از جمع سرخپوشان زیاد است.

علیپور که پیشنهاد تیم چینی را نپذیرفته بیشتر به دنبال لژیونر شدن در کشورهایی مثل بلژیک و پرتغال است اما هنوز هیچ یک از پیشنهادهای او به مرحله جدی نرسیده است اما اگر این بازیکن بخواهد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد ظاهرا به دنبال مبلغ بالایی است و باید دید باشگاه پرسپولیس می تواند خواسته او را اجابت کند یا خیر.

در مورد بشار رسن نیز شرایط به خواسته مالی او بستگی دارد. او برای فصل جاری ۴۲۰ هزار دلار با پرسپولیس قراداد بسته است و برای فصل آینده نیز خواهان همین رقم است. مبلغی که با تبدیل آن به ریال مبلغی حدود ۹ میلیارد تومان می شود. مسئولان این باشگاه که هنوز به طور کامل پول قرارداد فصل جاری این بازیکن را نداده اند و به نظر بعید است بتوانند خواسته مالی این بازیکن عراقی را تامین کنند. مگر اینکه یحیی گل محمدی به حفظ این بازیکن اصرار داشته باشد و یا باشگاه از رسن بخواهد برای تمدید قرارداد خواسته خود را کاهش دهد.

اما در لیست پرسپولیس اسامی هستند که در قراردادهایشان بندی گنجانده شده با این مضمون که در صورت پیشنهاد خارجی با پرداخت ۳۰ الی ۳۵ درصد از حق ترانسفر می توانند از جمع سرخپوشان جدا شوند.

به نظر می رسد این بخش از قضیه تنها دغدغه یحیی گل محمدی باشد. مهدی ترابی، شجاع خلیل زاده، احمد نوراللهی، وحید امیری و محمد حسین کنعانی زادگان نفراتی هستند که با توجه به این بند قراردادشان در صورت داشتن پیشنهاد خارجی و پرداخت حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد از حق ترانسفر می توانند از این باشگاه جدا شوند.

در واقع این بند قرارداد فقط برای پیشنهادهای خارجی است نه داخلی. باید دید باشگاه پرسپولیس که پرونده های مالی در فیفا دارد در نقل و انتقالات برای حفظ این نفرات چه تدابیری دارد. البته تا این لحظه هیچ پیشنهاد رسمی برای این نفرات به باشگاه پرسپولیس ارسال نشده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها