کد خبر : 48385

بورس فردا چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹ چه می‌شود؟

بورس فردا چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹ چه می‌شود؟

یک کارشناس بازار سرمایه توصیه کرد: سهامداران آماتور سهام خود را نگه داشته و نفروشند تا درصورت عرضه دارا دوم دچار ضرر نشوند. چراکه انتظار می‌رود فردا بازار مثبت باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، معاملات امروز بازار در پی تایید و تکذیب‌های مکرر با ریزش ۶۵ هزار واحدی به زیر کانال ۲ میلیون واحدی سقوط کرد. این درحالی است که در پیش‌بینی امروز بازار نیز یکی از کارشناسان تایید کرده بود بازار در گروه پالایشگاهی‌ها شاهد صف فروش خواهد بود اما جمع شدن صف فروش در برخی از سهم‌ها و حتی سهم‌های بزرگی که شاهد اصلاح بوده‌اند به انتشار اخبار و بیانیه‌ها بستگی دارد.

محمد اصولیان، کارشناس بازار سرمایه نیز نظری مشابه داشته و معتقد است همچنان بازار فردا نیز تحت تاثیر اخبار دارا دوم خواهد بود. وی حجم‌ فروش را در ساعات ابتدایی بازار فردا کمتر دانست و اظهار کرد: در صورتی که اخبار مربوط به دارا دوم تایید شود روند بازار مجددا مثبت خواهد شد و بازار سبز خواهد بود. در غیر این صورت می‌توان انتظار صف‌های فروش سنگین‌تری را داشت.

وی بر این اساس به سهامداران آماتور توصیه کرد که در فروش سهام خود عجله نکنند و سهام خود را از دست ندهند و پیگیر اخبار باشند. سهامداران، سهام خود را نگه داشته و نفروشند تا درصورت عرضه دارا دوم دچار ضرر نشوند.

این کارشناس بازار سرمایه بار دیگر تاکید کرد که در صورت عرضه صندوق ETF دوم بازار به روند مثبت بازگشته و شاخص کانال دو میلیون واحد را پشت سر خواهد گذاشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها