کد خبر : 48121

ترکیب استقلال برابر شهرخودرو اعلام شد

ترکیب استقلال برابر شهرخودرو اعلام شد

ترکیب استقلال برای بازی امشب با شهرخودرو مشهد مشخص شد که نسبت به بازی قبل یک تغییر دارد.

به گزارش ورزش سه، آبی های پایتخت در شرایطی امشب در چارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم به مصاف شهرخودرو می روند که نسبت به ترکیب بازی قبل مقابل سپاهان آرش رضاوند را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. از این روفرهاد مجیدی مجبور شده تیمش را با یک تغییر به میدان بفرستد.

استقلال در بازی امروز نیز همچون دیدارهای قبل با سیستم 2-4-4 به میدان خواهد رفت. طبق روال مسابقات گذشته سیدحسین حسینی دروازه بان اول آبی ها خواهد بود. در خط دفاعی وریا غفوری و میلاد زکی‌پور جناحین راست و چپ را پوشش خواهند داد. در مرکز دفاع حضور روزبه چشمی و عارف غلامی زوج سازی خواهند کرد تا ترکیب خط دفاع نسبت به بازی با سپاهان تغییری نداشته باشد. 

در خط هافبک علی کریمی و مسعود ریگی به عنوان هافبک وسط توپ خواهند زد و با توجه به غیبت رضاوند مجیدی مجبور شده از بازیکن دیگری در پست هافبک راست استفاده کند. در ترکیب امروز آبی ها هرویه میلیچ فیکس خواهد بود و قرار است به عنوان هافبک راست نقش آفرینی کند. از طرفی فرشید اسماعیلی نیز هافبک چپ استقلالی ها خواهد بود. اتفاقی که باعث می شود میلیچ و اسماعیلی در طول بازی جایشان را با هم عوض کنند و به قدرت خط هافبک بیفزایند.

زوج خط حمله استقلال را نیز همچون دیدارهای قبلی شیخ دیاباته و مهدی قائدی تشکیل خواهند داد و ارسلان مطهری نیز نیمکت نشین خواهد بود.

ترکیب استقلال مقابل شهرخودرو:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی پور، وریا غفوری، علی کریمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، هرویه میلیچ، شیخ دیاباته و مهدی قائدی.

روی نیمکت استقلال در این بازی، حسین پورحمیدی، محمد دانشگر، سینا خادم‌پور، امیرحسین خدامرادی، آرش داجلیری، محمد بلبلی، سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری و فرشید باقری حضور دارند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها