کد خبر : 48082

خشم استقلالی‌ها از کری خوانی‌ بی پایان ستاره پرسپولیس

خشم استقلالی‌ها از کری خوانی‌ بی پایان ستاره پرسپولیس

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع باشگاه پرسپولیس با حضور در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی را درباره مدت زمان حضورش در دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه داد . توضیحاتی که خشم هواداران باشگاه استقلال را در پی داشت .

به گزارش پارس فوتبال ، محمد حسین کنعانی زادگان مدافع باشگاه پرسپولیس که در اولین فصل حضورش در پرسپولیس موفق به کسب عنوان قهرمانی با این تیم شده است ، با حضور در برنامه کودک شو ، پاسخ گوی سوالات چالشی پژمان بازغی ، مجری این برنامه بود . او در بخشی از این مصاحبه و در پاسخ به سوال استقلالی یا پرسپولیسی بودنش ، گفت :

من برای استقلال فقط یک بازی کردم و در بازی دوم رباط صلیبی پاره کردم .

اولین تیم لیگ برتری که برایش بازی کردم پرسپولیس بود . در ۱۷ سالگی برای افتتاح ورزشگاه الغدیر اهواز بازی در زمان مربیگری دنیزلی برای بازی کردم . با اسطوره هایی مانند علی کریمی ، مهدی مهدوی کیا و وحید هاشمیان هم بازی بودم .

بعد از بازگشتم از پرتغال ، برای سربازی در ملوان انزلی بازی کردم .

واقعا پرسپولیس ار دوست دارم . این را با عملکردم در این باشگاه نشان دادم .

بزرگترین اشتباه زندگیم رفتن به استقلال بود .

پی نوشت : مصاحبه های متوالی محمد حسین کنعانی که همراه با کری خوانی های آتشین برای استقلالی ها بوده است بالاخره خشم استقلالی ها را درآورد تا آن ها در فضای مجازی ، چه در پیج های اینستاگرام و چه در گروه ها و کانال های تلگرامی نسبت به مواضع این ستاره پر جاشه پرسپولیس مراتب اعتراض خود را اعلام کنند .

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها