کد خبر : 47998

ماندن فرهاد مجیدی در استقلال مشروط نیست

ماندن فرهاد مجیدی در استقلال مشروط نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال با بیان اینکه لیست بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی را برای فصل آینده گرفته است، گفت: از مجیدی حمایت می‌کنم و ماندن او برای فصل بعد منوط به قهرمانی در جام حذفی نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال با بیان اینکه سند مجموعه ورزشی مرغوبکار به نام باشگاه استقلال شده است، از اقدامات این باشگاه برای تقویت در فصل آینده خبر داد.

سعادتمند اظهار کرد: هواداران از ما تیمی قوی می خواهند. در این مورد هم به زودی خبرهای خوبی می دهیم. اخیرا هم با برد مقابل سپاهان اتفاق خوبی افتاده است. استقلال باید به سمت بنگاه اقتصادی، زیر ساختها و افزایش دارایی ها و سرمایه ها برود تا دوباره در آسیا آقایی کند.

سعادتمند درباره حواشی بازی استقلال با سپاهان و اینکه سپاهانی ها با صدور بیانیه ای، این برد را هدیه داور دانسته بودند، به برنامه «تهران ورزشی» گفت: برای امیر قلعه نویی که یک استقلالی ناب است آرزوی سلامتی دارم. در سپاهان عزیزان فرهیخته ای حضور دارند. سپاهان نماینده کشورمان در آسیا هم هست. این مباحث خیلی خوب و قشنگ نیست. باید از جایگاه ایران در فوتبال آسیا دفاع کنیم. هر دو باشگاه تلاش می کنیم به موفقیت های بزرگ دست یابیم.

مدیرعامل استقلال افزود: اینکه به راحتی بحث هدیه داور را مطرح کنیم درست نیست. شاید ما بیشترین لطمه را در بحث داوری خوردیم و فصل گذشته پنالتی و گل ما گرفته نشد حتی مقابل سپاهان. بیانیه دادن شایسته فوتبال کشور نیست. تلاش می کنیم حرفمان را در زمین بزنیم. پذیرای سپاهان در جام حذفی در نهایت احترام خواهیم بود.

وی درباره بدهی های استقلال یادآور شد: شاید ما در بدترین زمان ممکن آمدیم و تمام آرای انضباطی فیفا در دو، سه ماهی که من بودم مثل الوار روی سرمان خراب شده است. باید ارز زیادی را تهیه کنیم و باتوجه به تفاوت نرخ ارز، هزینه ها دوبرابر شده است. تحریم ها و کرونا هم کار را سخت کرده است. حدود ۲۰ میلیارد تومان فقط باید برای دو نفر یعنی بویان و وینفرد شفر پرداخت کنیم. تهیه ۲۰ میلیارد تومان کار راحتی نیست ولی تلاش می کنیم و چاره ای جز این نداریم. باید از آرای فیفا تمکین کنیم که چند بار ابلاغ شده است. ما وارث این پرداخت ها هستیم. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و اینکه آیا با کادر فنی برای فصل بعد نشستی داشته است؟ اظهار کرد: با کادر فنی چند نشست داشته ایم. هواداران گاهی اعتماد نمی کنند وقتی می گوییم شاکله تیم را حفظ و در نقاط مدنظر، بازیکنان در حد استقلال را اضافه می کنیم. 

سعادتمند درباره لیست بازیکنان مدنظر فرهاد مجیدی گفت: اسامی مدنظر کادر فنی را گرفته ایم و مذاکرات را شروع کرده ایم. فکر می کنم از هفته آینده یکی، یکی به اطلاع هواداران می رسانیم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر مطرح شدن اسامی دیگر مربیان از جمله آندره استراماچونی و امیر قلعه نویی برای بازگشت به استقلال یادآور شد: ما درگیر مسابقات لیگ برتر و جام حذفی هستیم و برای حضور موفق در آسیا آماده می شویم. با هیچ مربی صحبت نداشته ام. کادر فنی فعلی مورد تایید است. از همه می خواهم اجازه بدهند آرامش داشته باشیم. خیلی ها دنبال ایجاد حاشیه هستند. همه امکانات مدنظر را برای تیم فراهم کردیم. تلاش کردیم پرداختی ها را به بازیکنان خارجی و حتی ۶ نفر که طلبکار بودند، انجام بدهیم. از عزیزان خواهش می کنم نگویند مربی عوض می شود. با مربی و کادرمان ادامه خواهیم داد. 

سعادتمند درباره عدم صدور کارت بازی داریوش شجاعیان بازیکن استقلال و اقدام این باشگاه، اظهار کرد: در این ارتباط نامه ای را برای فیفا تنظیم کردیم. اگر بحث سازمان لیگ و فدراسیون بر اساس استانداردهای فصل گذشته بود، قبول داشتم ولی وقتی سه ماه مسابقات تعطیل می شود، شجاعیان می تواند دوباره به لیست استقلال برگردد. اگر شرایط عادی بود الان باید فصل جدید را شروع می کردیم. حیف است که نتوانیم از بازیکن سالم خود استفاده کنیم. چون از فدراسیون و سازمان لیگ جواب نگرفتیم نامه ای را مستقیم به فیفا فرستادیم.

مدیرعامل استقلال در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا ابقای فرهاد مجیدی منوط به قهرمانی در جام حذفی است؟ گفت: هرگز. از کادر فنی حمایت می کنیم.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها