کد خبر : 47902

توجیه تکراری نامجومطلق برای رفتار توهین آمیز فرهاد مجیدی

توجیه تکراری نامجومطلق برای رفتار توهین آمیز فرهاد مجیدی

نامجو مطلق در شرایطی که در کنفرانس خبری پیش از بازی وعده داده بود که فرهاد مجیدی پس از بازی با سپاهان حرفهایی شنیدنی را برای اصحاب رسانه خواهد داشت ، درباره رفتار تکراری و توهین آمیز سرمربی استقلال و غیبت چندباره مجیدی در نشست خبری گفت: با توجه به شرایط مسابقه و استرسی که به او وارد شد، مجیدی شرایط صحبت کردن را نداشت و این وظیفه را به من محول کرد.

به گزارش پارس فوتبال ، مجید نامجومطلق پس از پیروزی استقلال مقابل سپاهان اظهار داشت:

‌ سه امتیاز بازی می‌توانست شرایط هر دو تیم را در جدول بهتر کند بازی را خیلی خوب شروع کردیم و تا زمان ۱۰ نفره نشدن‌مان کنترل توپ و زمین در اختیار ما بود. بچه‌های استقلال به خوبی حفظ توپ می‌کردند و هر دو تیم بازی بسته‌‌ای ارائه دادند.

وی افزود:

هدف اول سپاهان در نیمه اول گل نخوردن بود اما تیم ما در بدترین زمان ممکن ۱۰ نفره شد و نمی‌خواهم در مورد اخراج رضاوند صحبت کنم و آن را به کارشناسان می‌سپارم اما داور می‌توانست در آن صحنه حساب‌شده کار کند.

وی افزود:

در نیمه دوم بازی بی‌نقص و خوبی ارائه دادیم. در این نیمه با توجه به تغییر سیستم از سه مدافع استفاده کردیم  چرا که می‌دانستیم حریف رو به حملات هوایی می‌آورد به همین دلیل محمد دانشگر به خط دفاعی اضافه کردیم تا ضربات اول را بزند و تصاحب توپ در اختیار ما باشد.

مربی تیم فوتبال استقلال گفت:

مقابل سپاهان تیمی که ۱۰ نفره شود کار مشکلی دارد اما با زحمت و تلاش بچه‌ها توانستیم نیمه دوم شرایط خودمان را حفظ کنیم و بچه‌های استقلال از لحاظ روحی روانی به هم کمک کردند.

نامجومطلق عنوان کرد:

‌ تلاش و کوشش بچه‌ها سبب شد با زحمت زیاد شرایط خوب خودمان را حفظ کنیم و از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم به سپاهان ضربه بزنیم. خوشبختانه کسب ۳ امتیاز  از نظر روحی به ما خیلی کمک کرد. هنوز چیزی تمام نشده زیرا سه بازی حساس و فینال دیگر پیش‌رو داریم. و یک تشکر ویژه از بازیکنان داشته باشم که ۱۰ نفر توانستند مقابل نفرات بلندزن سپاهان فشار حریف را تحمل کنند  سپاهان در دقایق پایانی فشار زیادی آورد و تیم ما را به عقب راند. اصلاً دوست نداشتیم این اتفاق بیفتد اما ناخواسته در لحظات پایانی عقب کشیدیم.

نامجومطلق تصریح کرد:

وقتی بازیکن یک تیم اخراج می‌شود سایر نفرات باید فشار زیادی را تحمل کنند در این بازی بازیکنان ما به ویژه در نیمه دوم این موضوع را رعایت کردند و فشار روی آنها زیاد بود. توانستیم توپ را تصاحب کنیم و این  روند نتیجه‌گیری ما خیلی کمک کرد. باید از تمام نفرات چه آنهایی که ۹۰ دقیقه بازی کردند و چه نفراتی که به عنوان ذخیره وارد زمین شدند تشکر کنم زیرا همه وظایف‌شان را به خوبی انجام دادند.

مربی استقلال گفت:

این برد را به هواداران که همیشه حامی تیم استقلال بودند تقدیم می‌کنم. یکی از بی‌نقص‌ترین بازی‌های خود را انجام دادیم و این برد مبارک هواداران استقلال باشد.

نامجو مطلق در شرایطی که در کنفرانس خبری پیش از بازی وعده داده بود که فرهاد مجیدی پس از بازی با سپاهان حرفهایی شنیدنی را برای اصحاب رسانه خواهد داشت ، درباره رفتار تکراری و توهین آمیز سرمربی استقلال و غیبت چندباره مجیدی در نشست خبری گفت:

با توجه به شرایط مسابقه و استرسی که به او وارد شد، مجیدی شرایط صحبت کردن را نداشت و این وظیفه را به من محول کرد.

وی در خصوص دلایل تعویض قائدی گفت:

قائدی تا زمانی که در زمین بود خوب کار کرد و حتی بعد از ۱۰ نفره شدن او را به هافبک چپ بردیم و از اسماعیلی در راست استفاده کردیم اما با شروع نیمه دوم که قربانی برای سپاهان به زمین آمد ما برای آنکه از نظر قدی شرایط را عوض کنیم مدافعان را به ۳ نفر افزایش دادیم. مطمئنا با تعویض او چیزی از ارزش‌های قائدی کم نشده، همانطور که امشب شیخ خوب بازی کرد و همه بازیکنان خوب تلاش کردند.

مربی استقلال تصریح کرد:

قائدی مطمئنا در بازی آینده همان قولی را که داده عملی می‌کند. یک مقدار روی قائدی فشار است و ما وظیفه داریم از این بازیکن حمایت کنیم تا او به وعده‌ای که به هوادار داده جامه عمل بپوشاند هر چند هم هوادار و هم کادر فنی تا اینجا از قائدی راضی هستند.

نامجو مطلق با اشاره به اینکه گفته می‌شود قرار است برای این بازیکن روانشاس استخدام شود عنوان کرد:

به نظرم هنوز در فوتبال ما چنین مسائلی جا نیفتاده و هر بازیکن نیاز دارد که یک مشاور و روانشانس داشته باشد که بتواند در مواقعی مثل الان به آنها کمک کند. قطعا قائدی هم در این سیستم قرار خواهد گرفت ولی باید او را قانع کنیم که او تا اینجا بیشترین خدمات را برای استقلال داشته است. قائدی قول داده ۱۰ گل بزند و حتما این فشار از روی او برداشته خواهد شد.

مربی آبی پوشان در خصوص بازی‌های آینده تیمش گفت:

ما ۳ بازی سخت داریم، ما با پیکان، شاهین و شهرخودرو بازی داریم و همه آنها حکم فینال را دارد. ما سعی می‌کنیم بازی به بازی جلو برویم و از الان برای بازی با شهرخودرو تمرکز می‌کنیم. ان‌شاالله بعد از آن درباره بازی با سپاهان برنامه ریزی خواهیم کرد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها