کد خبر : 47831

نورافکن در برابر استقلال خط قرمزها را رد کرد (عکسها)

نورافکن در برابر استقلال خط قرمزها را رد کرد (عکسها)

مثل بازی رفت، اما این این بار امید نورافکن به خاطر درگیری با کاپیتان استقلال و گرفتن یک اخراجی از تیم سابقش به چهره جنجالی بازی استقلال-سپاهان تبدیل شد.

به گزارش ورزش سه، بازهم رویارویی امید نورافکن با استقلال اتفاقات جنجالی ای را در پی داشت. از بازی رفت که این بازیکن برابر تیم سابق خود قرار گرفته بود و بعد از گلزنی به خوشحالی پرداخت، هجمه هایی از سوی هواداران استقلال علیه او شکل گرفت. این هجمه ها بعد از مصاحبه نورافکن با برنامه شب های فوتبالی در عید نوروز چند برابر شد.

امشب اما پیش بینی می شد به واسطه غیبت هواداران در استادیوم آزادی شاید نورافکن بدون توجه به این هجمه ها بدون حاشیه کار خود را در زمین دنبال کند؛ اتفاقی که دقیقا عکس آن رخ داد. 

نورافکن که در هفته های اخیر نشان داده یکی از بازیکنان تاثیرگذار سپاهان است، از همان ابتدای بازی بارها با وریا غفوری که در دفاع راست استقلال قرار گرفته، برخورد داشت. اولین برخورد جدی بین دو بازیکن، در دقیقه 16 بود که تکل وریا غفوری روی پای نورافکن از سوی داور خطا اعلام شد؛ تصمیمی که با اعتراض کاپیتان استقلال همراه بود. این برخوردها تا اواخر نیمه اول ادامه پیدا کرد؛ تا اینکه در صحنه ای دیگر در دقیقه 41 برخورد دوباره بین نورافکن و وریا غفوری به تنش بین این دو بازیکن انجامید. 

نورافکن که سابقه بازی در کنار وریا غفوری در استقلال را هم دارد، در گوشه ای از زمین، برخوردی با وریا داشت و انتظارش این بود که داور مثل بار قبلی خطا اعلام کند، اما این بار داور اوت را هم به استقلال داد. در همین حین جدال لفظی بین کاپیتان استقلال و هافبک سپاهان شکل گرفت. برخی از بازیکنان در پی خاتمه دادن به این تنش بودند که داور خودش را به صحنه رساند، اما نورافکن که به نظر می رسید از کوره در رفته، با دست روی سر خودش می کوبید و به تنش خودش با وریا در طول بازی اشاره می کرد. کاپیتان استقلال هم که منتظر پرتاب اوت بود، دائما سر نورافکن فریاد می کشید، تا اینکه بار دیگر بازیکن سپاهان به سمت او آمد و حتی آنطور که در تصاویر مشخص بود، از الفاظ چندان محترمانه ای هم استفاده نکرد. 

پای دیگر بازیکنان استقلال مثل عارف غلامی هم به این صحنه باز شد تا اینکه صبر داور به پایان رسید و به هر دو بازیکن کارت زرد نشان داد.

تنها یکی، 2 دقیقه بعد بود که آرش رضاوند با عصبانیت روی پای نورافکن رفت و با دست هم به صورت او کوبید. به نظر می رسید این حرکت هافبک استقلال در حمایت از کاپیتان آبی ها باشد؛ اگرچه این خطا برای او بهای سنگینی داشت و منجر به اخراج رضاوند از زمین شد. 

جالب اینکه امید نورافکن هم بعد از جنجال هایی که در نیمه اول در زمین رخ داد، بین نیمه توسط کادرفنی سپاهان تعویض شد تا به سرنوشت آرش رضاوند یعنی اخراج از زمین دچار نشود.

عکس ها: سجاد ایمانیان

01516060

01516078

01516081

01516083

01516058

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها