کد خبر : 47825

سوپرگل یک استقلالی مانع از شکستن رکورد آبی ها توسط پرسپولیس شد

سوپرگل یک استقلالی مانع از شکستن رکورد آبی ها توسط پرسپولیس شد

روح الله باقری با گل زیبای خود شمار گل های خورده رپسپولیس را به عدد 13 رساند.

به گزارش ورزش سه، دیدار حساس تیم های پرسپولیس و نساجی با حملات تیم میزبان آغاز شد و آن ها خیلی زود مزد حملات خود را هم گرفتند. در دقیقه 5 پاس عاشوری با کنترل زیبا از سوی روح الله باقری مواجه شد و او پس از کنترل توپ، شوتی استثنایی روانه دروازه کرد و موفق شد دروازه بوژیدار رادوشوویچ را باز کند.

با این گل شمار گل های پرسپولیس در فصل جاری به عدد 13 رسید که از این بین 10 گل در حضور بیرانوند و 3 گل هم در حضور بوژیدار رادوشوویچ ثبت شده است. همچنین این برای نخستین بار در فصل جاری بود که رادو دو بازی متوالی دروازه خود را باز شده دید؛ در دیدار قبلی روی یک ضربه پنالتی و این بار هم با شوتی تماشایی از سوی باقری.

باقری که با انگیزه بالا بازی را آغاز کرد، با این گل باعث شد تا رکورد استقلال برای بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ برتر دست نخورده باقی بماند. سرخ ها امیدوار بودند که با دریافت کمتر از 13 گل در فصل جاری بهترین خط دفاعی تاریخ لیگ شوند اما این گل دست آن ها را کوتاه نگه داشت.

با این حال شاگردان گل محمدی فرصت این را دارند که در سه بازی آینده و البته دقایق باقی مانده دیدار با نساجی گل نخورند و در کنار استقلال قرار گیرند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها