کد خبر : 47814

احتمال ترکیب سراسر هجومی استقلال در برابر سپاهان

احتمال ترکیب سراسر هجومی استقلال در برابر سپاهان

استقلال تهران امشب در بازی حساس هفته بیست و هفتم لیگ برتر به مصاف سپاهان خواهد رفت.

به گزارش خبرآنلاین، شاگردان امیرقلعه نویی در غیاب این سرمربی در حالی به مصاف استقلال خواهند رفت که طی ۵ مسابقه گذشته به دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست دست پیدا کرده اند. دیدار رفت دو تیم در سال گذشته با تساوی ۲-۲ در یک مسابقه حساس به پایان رسیده بود و هر دو تیم برای این مسابقه از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

وریا غفوری، علی کریمی، سید حسین حسینی، فرشید باقری، روزبه چشمی، فرشید اسماعیلی، میلاد زکی‌پور، محمد دانشگر، مسعود ریگی، آرش رضاوند، مهدی قایدی، محمد بلبلی، حسین پورحمیدی، شیخ دیاباته، هرویه میلیچ، عارف غلامی، سیاوش یزدانی، ارسلان مطهری، سینا خادمپور و آرش داج‌لیری ۲۰ بازیکنی هستند که در اردوی استقلال برای مصاف با سپاهان حضور دارند.

تنها غایب سرشناس استقلال برای بازی امشب علی دشتی است که دو بازی قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و ظاهرا شرایط ایده آلی برای این بازی نداشته است و از سوی کادرفنی در لیست قرار نگرفته است.

در ترکیب استقلال برای بازی امشب به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت رویارویی آن‌ها مقابل سپاهان سیدحسین حسینی همانند اکثر مسابقات این فصل در چارچوب دروازه حضور داشته باشد. در مقابل دروازه خط دفاعی آبی‌ها در سیستم ۲-۴-۴ را روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور و وریا غفوری تشکیل می‌دهند. مهدی قایدی که در مسابقه برابر پارس جنوبی فیکس نبود آمادگی بالایی دارد تا امشب بتواند در خط حمله به همبازیانش کمک کند، اما او با توجه به آرایش ترکیب امشب در خط میانی در کنار مسعود ریکی، علی کریمی و فرشید اسماعیلی حضور خواهد داشت. در خط حمله هم زوج موفق امیرارسلان مطهری و شیخ دیاباته به میدان می‌روند تا روی هم رفته ۲۰ گل زده مقابل دروازه پیام نیازمند امید آبی‌ها برای گلزنی را افزایش بدهند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، عارف غلامی، میلاد زکی‌پور، وریا غفوری، مسعود ریگی، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی، شیخ دیاباته و امیرارسلان مطهری

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها