کد خبر : 47773

سورپرایز بزرگ پرسپولیسی ها برای هواداران در چهار بازی آینده

سورپرایز بزرگ پرسپولیسی ها برای هواداران در چهار بازی آینده

مهدی شیری ، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این چهار بازی باقی مانده قطعا برای دوازده امتیاز به میدان می رویم. موفقیت هایی که ما در سال های قبل بدست آوردیم بچه ها را تشنه تر می کند. وقتی می روی روی سکوی قهرمانی یک حس لذت بخشی دارد که بچه ها دوست دارند دوباره آن را تکرار کنند.

به گزارش پارس فوتبال ، مهدی شیری ، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص شرایط تیم در آستانه دیدار با نساجی مازندران صحبت هایی داشت.

او گفت:

خداراشکر با بردی که در بازی قبل بدست آوردیم شرایطمان بهتر و بهتر می شود و خیلی محکم آماده دیدار با نساجی مازندران می شویم.

وی در خصوص بازی روی چمن مصنوعی گفت:

طبیعتا برای ما بازی کردن روی چمن مصنوعی سخت است. ولی ما پرسپولیس هستیم و می رویم تا تمام امتیاز را از نساجی بگیریم.

شیری درباره پوکر قهرمانی گفت:

پوکر کردن کار خیلی سختی است. همیشه می گویند قهرمانی سخت است و حفظ کردن آن مقام سخت تر. پرسپولیس چهار سال است که این کار را می کند و شرایط سختی را برای تیم های دیگر به وجود آورده است. پوکر بزرگی و عظمت باشگاه ما را نشان می دهد. امیدوارم که این قهرمانی ها ادامه دار باشد.

وی افزود:

در این چهار بازی باقی مانده قطعا برای دوازده امتیاز به میدان می رویم. موفقیت هایی که ما در سال های قبل بدست آوردیم بچه ها را تشنه تر می کند. وقتی می روی روی سکوی قهرمانی یک حس لذت بخشی دارد که بچه ها دوست دارند دوباره آن را تکرار کنند. بخاطر همین هر روز سخت تر و سخت تر برای رسیدن به این هدف تلاش می کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها