کد خبر : 47644

دعوت جالب و البته عجیب پرسپولیس از 2 نفر برای جشن قهرمانی

دعوت جالب و البته عجیب پرسپولیس از 2 نفر برای جشن قهرمانی

باشگاه پرسپولیس برای برپایی جشن قهرمانی خود در لیگ نوزدهم از دو سرمربی خارجی سابق خود دعوت به عمل آورده است.

به گزارش ورزش سه، پس از اعلام برنامه سه هفته پایانی رقابت های لیگ نوزدهم فوتبال ایران، مشخص شد مراسم جشن قهرمانی سرخ‌پوشان پایتخت در هفته بیست و هفتم مصادف با جمعه 17 مردادماه و در دیدار برابر ذوب آهن برگزار خواهد شد؛ هر چند پرسپولیسی‌ها به دنبال اخذ مجوز برای حضور 1000 هوادار در ورزشگاه بودند اما این موضوع با مخالفت ستاد مقابله با ویروس کرونا مواجه شد تا در غیبت هواداران جشن چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر به پا شود.

در اقدامی عجیب و قابل توجه باشگاه پرسپولیس طی نامه‌ای خطاب به گابریل کالدرون و برانکو ایوانکوویچ دو سرمربی خارجی سابق خود از آنها برای شرکت در جشن قهرمانی لیگ نوزدهم دعوت کرده است! جالب اینجاست که هر دو سرمربی از پرسپولیس بابت پرداخت نشدن مطالبات‌شان به شدت گلایه‌مند هستند و شکایت خود را به فیفا برده‌اند.

حتی درباره برانکو باید گفت که او به دلیل عدم پرداخت مالیات قراردادش از سوی باشگاه پرسپولیس، حتی اجازه حضور در ایران را هم ندارد؛ بماند آن‌که برانکو برای دریافت مطالبات یک میلیون و 55 هزار یورویی خود پیگیر است و به شدت روی شکایت خود پایبند مانده است تا بتواند از باشگاه پرسپولیس طلب خود را دریافت کند.

به راستی و با این اوصاف باید از مدیران باشگاه پرسپولیس پرسید با چه استنباطی این دعوت‌نامه‌ها برای کالدرون و برانکو ارسال شده است و مدیران سرخ‌پوش در پاسخ به نامه‌شان، چه واکنشی را ا این دو سرمربی انتظار دارند؟

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها