کد خبر : 47615

اولین واکنش از نیمکت استقلال به خبر جدایی مدافع

اولین واکنش از نیمکت استقلال به خبر جدایی مدافع

سرپرست استقلال می گوید وضعیت محمد دانشگر برای ادامه فصل هنوز مشخص نشده است

به گزارش ورزش سه، محمد دانشگر قبل از دیدار استقلال مقابل نفت آبادان به دلیل جر و بحث با وریا غفوری در تمرین و ترک محل از سوی فرهاد مجیدی در اختیار باشگاه گذاشته شد. با اینکه گفته می شد دانشگر در جلسه کمیته انضباطی باشگاه استقلال حضور می یابد و بعد از جریمه نقدی سنگین به تمرینات برمی گردد اما کامنت های او زیر پست هم تیمی هایش بعد از بازی شب گذشته با پارس جنوبی شایعه ای را درباره او قوت بخشید.

دانشگر زیر پست های برخی بازیکنان استقلال که درباره پیروزی تیم نوشته بودند، نوشت که دلش برای آنها تنگ می شود تا شایعه جدایی اش از جمع آبی پوشان مطرح شود. از این رو او هیچ توضیحی درباره کامنت های جنجالی اش نداده و مشخص نیست چه سرنوشتی در انتظارش است.

سعید رمضانی سرپرست استقلال درباره اقدام دانشگر در اینستاگرام و شایعه جدایی این مدافع به خبرنگار ما گفت: «این مساله در حد همان کامنت هایی است که شما می گویید. ما باید با خود او جلسه ای بگذاریم و صحبت کنیم و به نتیجه برسیم.»

از رمضانی پرسیدیم آیا فرهاد مجیدی روی بازگشت دانشگر نظر مساعد دارد؟ او گفت: «هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تا زمانی که با او صحبت نکنیم، نمی توانیم بگوییم چه اتفاقی می افتد.»

رمضانی درباره زمان جلسه با دانشگر هم بیان کرد: «این مساله هم مشخص نیست و طی روزهای آینده تصمیم خواهیم گرفت.»

باید منتظر ماند و دید در نهایت باشگاه استقلال چه تصمیمی درباره دانشگر می گیرد و سرنوشت این مدافع در باشگاه پرطرفدار پایتخت چه می شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها