کد خبر : 47605

بمب تمدید قرارداد پرسپولیس خیلی زود منفجر شد

بمب تمدید قرارداد پرسپولیس خیلی زود منفجر شد

هافبک عراقی پرسپولیس با اعلام خبر ماندنش در این تیم به شایعات پایان داد.

به گزارش ایلنا، بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس 2 سالی است که در ترکیب این تیم حضور دارد و یکی از خریدهای دوران برانکو ایوانکوویچ است که عملکرد خوبی در این تیم داشته و به خوبی در ترکیب سرخپوشان جا افتاده است.

رسن در طول دوران حضورش در پرسپولیس بارها به دلیل عدم دریافت مطالباتش و مشکلات مالی با باشگاه به مشکل خورده و حتی در مقطعی بازگشتش به تمرینات این تیم به این خاطر با تاخیر مواجه شد و هر بار هم او در صحبت‌های مختلف به شکل مستقیم یا غیر مستقیم گلایه خودش را از این وضعیت اعلام کرده و عنوان داشته که با این شرایط در این تیم نمی‌ماند و قراردادش را تمدید نخواهد کرد.

با این وجود وی فصل گذشته در نهایت پس از مذاکرات باشگاه به توافق رسید و قراردادش را تمدید کرد و حالا چنین مباحثی برای فصل جدید هم در مورد او مطرح شده بود.

رسن پیشنهادات خوب دیگری هم از ایران و خارج از ایران داشت و یکی از این پیشنهادات از سوی سپاهان بود و حتی چند رسانه ورزشی خبر از توافقات اولیه طرفین دادند و این موضوع باعث نگرانی هواداران پرسپولیس شد و به مسئولان باشگاه تاکید کردند اجازه جدایی به این بازیکن ندهد.

حالا بشار رسن در گفتگویی اینترنتی با شجاع خلیل زاده اعلام کرد با باشگاه به توافق اولیه رسیده و فردا ساعت 12 به دفتر باشگاه مراجعه می‌کند تا مذاکرات نهایی را انجام داده و در صورت توافق قراردادش را تمدید کند.

بدین ترتیب شایعات در مورد رسن و جدایی او از پرسپولیس با این صحبت‌های او خاتمه یافته و با تمدید قراردادش ماجرای یکی از بازیکنانی که قراردادش در پایان فصل تمام می‌شود حل و فصل می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها