کد خبر : 47518

۱۰ برد متوالی خارج از خانه پرسپولیس در دنیا هم فوق العاده است

۱۰ برد متوالی خارج از خانه پرسپولیس در دنیا هم فوق العاده است

هافبک راست پرسپولیس به خبرورزشی گفت: من و همبازیانم در این مدت هیچ‌گاه به قهرمانی پرسپولیس شک نکردیم، حتی یک ثانیه. همواره از چهارمین قهرمانی پی در پی خود مطمئن بودیم.

به گزارش خبرورزشی، یکی از بهترین بازیکنان پرسپولیس در هفته‌های اخیر و بعد از تعطیلات کرونایی سیامک نعمتی بود.

هافبک راست پرسپولیس که در چند بازی گذشته تیمش یا گل زده یا پاس گل داده!

برابر نفت مسجدسلیمان هم او در ۷۴ دقیقه‌ای که در زمین بود عملکرد خوبی داشت و به دلیل آسیب‌دیدگی جای خودش را به امید عالیشاه داد. دیروز فرصتی دست داد دقایقی با سیامک نعمتی گپ بزنیم.

آیا در طول فصل پیش آمد که به قهرمانی پرسپولیس شک کنی؟

من و همبازیانم در این مدت هیچ‌گاه به قهرمانی پرسپولیس شک نکردیم، حتی یک ثانیه. همواره از چهارمین قهرمانی پی در پی خود مطمئن بودیم.

شروع خوبی در لیگ نوزدهم نداشتید و شاید آن اوایل خیلی‌ها ناامید شدند، اما خیلی زود به لیگ برگشتید.

ما پس از شکست تلخ در تبریز و مقابل تراکتور بسیار منطقی کار کردیم و توانستیم شهرآورد را ببریم.

اما هفته بعد شهرآورد ۲- صفر در خانه به سپاهان باختید!

به هر حال سرمربی تیم عوض شده بود. آقای برانکو ۴ سال با پرسپولیس بود و همه به سبک کاری او عادت کرده بودند. آقای کالدرون هم مربی خوبی بود، اما با تفاوت سیستم و سبک کاری که زمان می‌برد تا بچه‌ها با آن خو بگیرند. با این وجود خیلی خوب خود را جمع و جور کردیم.

اما در نیم‌فصل اول هم خیلی زود خودتان را پیدا کردید. شاید یکی از عوامل اصلی موفقیت شما در طول فصل این بود که مساوی نمی‌کردید. می‌بردید یا می‌باختید!

ما فقط ۴ مرتبه باختیم و همه را بردیم! ما در همه بازی‌ها برای برد به زمین می‌رفتیم و به مساوی حتی در خانه حریف قانع نبودیم.

به نکته خوبی اشاره کردی. برای این پرسپولیس داخل و خارج از خانه فرقی نمی‌کرد و برد مقابل همین نفت مسجدسلیمان دهمین برد متوالی خارج از خانه شما بود.

بله، این مورد و برد‌های خارج از خانه را باید کارشناسان محترم ببینند. کمتر تیمی حتی در دنیا می‌تواند ۱۰ بازی خارج از خانه را پشت سر هم ببرد و فوق العاده است.

خودت هم در دوران پس از تعطیلات کرونایی خیلی آماده نشان دادی.

من در دوران تعطیلات اجباری کرونایی تمرینات بسیار خوبی را به صورت اختصاصی انجام دادم. خیلی انگیزه داشتم که به اوج برگردم و خدا هم کمک کرد این اتفاق افتاد.

پس از بازی در ویدئویی کوتاه گفتی جای هواداران در این قهرمانی خالی است.

من گفتم کاش در جشن قهرمانی هواداران بامعرفت پرسپولیس کنار ما بودند. کاش بودند و باز هم مثل ادوار گذشته و قهرمانی‌های قبلی با شادی همراه هم ایسلندی می‌زدیم، اما با این وجود حضورشان را حس می‌کردیم. طرفداران پرسپولیس با پیام‌های محبت‌آمیز خود در فضای مجازی و کوچه و خیابان ما را به سمت قهرمانی سوق دادند و از این بابت سپاسگزار آن‌ها هستیم و خوشحالیم توانستیم در پایان این لیگ هم لبخند را بر لبان هواداران خود بنشانیم.

با این قهرمانی کار شما تمام شد. آیا قصد دارید در ادامه فصل هم با همه قدرت ظاهر شوید؟

کار ما تازه شروع شده است. ما در لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های حساسی داریم و هنوز جام‌حذفی هم مانده است. مطمئن باشید در ادامه فصل هم با همه قدرت بازی می‌کنیم.

هفته آینده با نساجی مازندران بازی دارید. واقعاً انگیزه برد دارید؟

پرسپولیس در همه مسابقات حتی بازی‌های دوستانه هم انگیزه برد دارد. ما در بازی‌های درون‌تیمی هم با تمام وجود و انرژی زیاد توپ می‌زنیم و تسلیم نمی‌شویم. در بازی با نساجی مازندران هم برای برد می‌رویم هرچند می‌دانیم تیم بسیار خوبی است که تراکتور را در تبریز شکست داده و همین هفته جلوی استقلال نمایش خوبی ارائه داد. مطمئن هستم بازی زیبایی می‌شود هرچند بدون تماشاگر است و این جای افسوس دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها