کد خبر : 47481

رفتنی قطعی استقلال مشخص شد

رفتنی قطعی استقلال مشخص شد

در صورتی که فرهاد مجیدی برای فصل آینده رقابت‌ها روی نیمکت استقلال ماندنی شود، از جمع بازیکنانی که قرار است با آنها برای تمدید قرارداد مذاکره شود یک بازیکن که طی فصل جاری چندین بار مشکل‌ساز شده از استقلال جدا خواهد شد.

به گزارش فرهیختگان ، تیم فوتبال استقلال تهران پنجشنبه‌شب می‌توانست با یک برد سه امتیازی در خانه خیال خود را برای کسب سهمیه آسیا و عنوان نایب‌قهرمانی رقابت‌ها تا حدی راحت کند، اما با یک تساوی بدموقع شانس‌هایش را برای رسیدن به این دو مهم کاهش داد تا همه چیز در این ارتباط منوط به روزهای آینده شود.

البته شاید در این بین همه نگاه‌ها به سرنوشت نیمکت استقلال برای فصل آینده و همچنین ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا دوخته شده باشد، اما از این باشگاه خبر می‌رسد که موضوع تمدید قرارداد با بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد در اولویت قرار گرفته و از این هفته استارت مذاکرات خواهد خورد.

این درحالی است که طبق اولویت‌های اصلی باشگاه براساس جلسه قبلی هیات‌مدیره استقلال ابتدا تسویه‌حساب با بدهکاران خارجی و سپس داخلی‌ها انجام می‌شود و در اولویت بعدی پرداختی به بازیکنان فعلی و مذاکره با آنهایی که قراردادشان در پایان فصل تمدید می‌شود در دستور کار قرار خواهد گرفت اما باتوجه به فاصله کم پایان فصل جاری تا رقابت‌های فصل آینده که البته در این میان ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز پیگیری خواهد شد، آبی پوشان قصد دارند سریع‌تر تکلیف لیست این تیم را مشخص کنند.

در این بین بازیکنانی مثل علی کریمی، محمد دانشگر، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، روزبه چشمی و مرتضی تبریزی در لیست تمدیدی‌های استقلال قرار دارند و قرار است استارت مذاکرات برای تعدادی از این نفرات طی هفته پیش رو از سوی باشگاه زده شود. فرد مسئول در این زمینه نیز معرفی و مشخص شده است اما طبق شنیده‌ها درصورتی که فرهاد مجیدی برای فصل آینده رقابت‌ها روی نیمکت استقلال ماندنی شود از جمع بازیکنانی که قرار است با آنها برای تمدید قرارداد مذاکره شود یک بازیکن که طی فصل جاری چندین بار مشکل‌ساز شده و چندین‌بار جاروجنجال به‌پا کرده است به احتمال زیاد در لیست خروجی قرار گرفته و از استقلال جدا خواهد شد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها