کد خبر : 47402

حسن روشن: استقلال هیچ شانسی برای سهمیه آسیایی ندارد

حسن روشن: استقلال هیچ شانسی برای سهمیه آسیایی ندارد

پیشکسوت تیم استقلال گفت: به نظر من نیمکت استقلال سبک است و باید وزن بگیرد. باشگاه باید یک کمیته فنی داشته باشد تا کادر فنی در خصوص نتایج و عملکرد تیم پاسخگوی این کمیته باشند.

به گزارش خبرورزشی، حسن روشن که دیدگاه‌های جنجالی او پیرامون مسائل فوتبال ایران و به ویژه تیم استقلال معروف است، این بار هم درباره قهرمانی پرسپولیس و وضعیت استقلال به نکته‌های جالبی اشاره کرد.

روشن کمیته فنی را برای هر تیمی واجب می‌داند و در این باره می‌گوید: «فرهاد مجیدی، مجید نامجومطلق و سعید رمضانی در استقلال حضور دارند و هر سه این نفرات زحمات زیادی برای استقلال می‌کشند اما به نظر من نیمکت استقلال سبک است و باید وزن بگیرد. باشگاه باید یک کمیته فنی داشته باشد تا کادر فنی در خصوص نتایج و عملکرد تیم پاسخگوی این کمیته باشند.»

حسن روشن تعارف را کنار می‌گذارد و سرمربی استقلال را از دم تیغ می‌گذارند: «فرهاد مجیدی برای دومین بار اشتباه کرد که به این تیم آمد. نخستین بار فصل پیش بود که بعد از رفتن شفر به عنوان سرمربی انتخاب شد ولی در پایان فصل جایش را به استراماچونی داد. اشتباه دوم را هم در این فصل کرد که مجددا به عنوان سرمربی مشغول به کار شد. مجیدی باید مثل پورحیدری که سال‌ها در کنار رایکوف دستیار بود، ابتدا تجربه کسب می‌کرد و بعد از آن شانس خودش را به عنوان سرمربی امتحان می‌کرد.»

از دیدگاه پیشکسوت استقلال، مجیدی بازیکن خوبی بوده و در استقلال محبوب است: «من محبوبیت او را قبول دارم اما به صرف اینکه من بازیکن خوبی بودم نمی‌توانیم بگوییم که حتما مربی خوبی هم خواهم بود. فرهاد قبل از اینکه دیر شود و شعار «حیاکن، رها کن» را در ورزشگاه بشنود، باید با هر کسی که خودش قبول دارد مشورت کند و نظر بگیرد و از تجربیات آنها استفاده کند.»

پاسخ حسن روشن به سوالی درباره شانس استقلال درباره کسب سهمیه آسیایی هم خیلی واضح است: «استقلال هیچ شانسی ندارد!»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها