کد خبر : 47394

چه کسی لیست فصل بعد استقلال را می بندد؟

چه کسی لیست فصل بعد استقلال را می بندد؟

باشگاه استقلال تهران در انتظار دریافت برنامه‌های سرمربی جدید این تیم برای فصل آینده است.

به گزارش ایلنا، با وجود چهار هفته مانده تا پایان مسابقات نوزدهمین فصل لیگ برتر خلیج فارس تیم فوتبال استقلال تهران رتبه پنجم جدول رده بندی را در اختیار دارد و در حال حاضر در رقابت با سپاهان اصفهان، تراکتور تبریز، فولاد خوزستان و شهر خودرو مشهد کار سخت و دشواری برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا پیش روی خود می‌بیند.

فصل پرفراز و نشیب آبی‌ها در شرایطی به پایان می‌رسد که فرهاد مجیدی هدایت تیمی را در اختیار داشت که هیچکدام از بازیکنانش با نظر او جذب نشده بودند. سرمربی جوان با بازیکنانی که زیر نظر آندره آ استراماچونی به این تیم ملحق شده بودند فصل را به پایان می‌رساند.

اگرچه نتیجه گیری مجیدی در بازی‌های باقی مانده در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و همینطور جام حذفی و لیگ برتر به نوعی عیار استقلال تحت هدایت مجیدی را مشخص می‌کند اما احمد سعادتمند چندین مرتبه اعلام کرده که مجیدی در فصل بعدی نیز روی نیمکت آبی‌ها حضور خواهد داشت.

سعادتمند در این خصوص گفت: تیم استقلال چندین سال است که بهم ریخته و جدایی نفرات تیم و پیوستن نفرات جدید هماهنگی‌ها را بهم می‌ریزد. اولین کاری که ما بناداریم انجام می‌دهیم حفظ شاکله اصلی تیم باشد. اعتقاد داریم بهترین بازیکنان را داریم که حفظ کردن آنها ارزشمند است و این می‌تواند به ما کمک کند چون این بازیکنان برای یکسال در کنار هم بازی کرده‌اند.

او به برنامه‌های نقل و انتقالاتی استقلال اشاره کرد گفت: قطعا نظر کادرفنی هم در نقاطی که نیاز به نفرات جدید باشد که کیفیت بازی کردن در باشگاه استقلال را داشته باشند برای جذب بازیکن جدید پیگیر خواهیم شد و کادرفنی ما زحمت می‌کشد و حمایت می‌کنیم تا هم در کسب سهمیه آسیایی و هم جام حذفی موفق باشیم. چند جلسه با کادرفنی داشتیم و قرار شده به صورت مکتوب بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود یا نیاز به جذب هستند اعلام شوند و اقدام کنیم.

پس از چهارمین قهرمانی متوالی پرسپولیس در لیگ برتر و نزدیک به یک دهه در عدم موفقیت استقلال برای کس عنوان قهرمانی لیگ به نظر می‌رسد استقلال و سعادتمند نهایت تلاش خود را انجام خواهند داد تا در فصل بعدی یکی از بخت‌های اصلی قهرمانی باشند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها