کد خبر : 47316

پنالتی استقلال در برابر نساجی درست بود؟

پنالتی استقلال در برابر نساجی درست بود؟

کارشناس داوری فوتبال گفت: پنالتی اعلام شده برای استقلال در بازی با نساجی کاملا درست بود.

به گزارش فارس، نوذر رودنیل در مورد نحوه قضاوت تیم داوری بازی استقلال و نساجی مازندران گفت: در این بازی رضا کرمانشاهی داور مسابقه بود که به همراه محمدرضا ابوالفضلی و عسگر محمدی بازی را قضاوت کردند. تیم داوری عملکرد خوب و قابل قبولی در این دیدار داشت و تمامی تصمیمات تاثیرگذاری که تیم داوری گرفت کاملا صحیح بود.

وی افزود: کارت زردی که در دقیقه یازده به مسعود ریگی نشان داده شد نیز کاملا به درستی بود. البته به نظر داور کمی با روزبه چشمی مدارا کرد و او بی پروا چند خطا انجام داد که داور می‌توانست به او کارت زرد نشان بدهد. دقیقه ۳۹ نیز پنالتی استقلال به درستی اعلام شد.

این کارشناس داوری با اشاره به گل مردود شده نساجی اظهار داشت: این گل به درستی آفساید اعلام شد و گل درست نبود اما در دقیقه ۸۰ ابوالفضلی در اعلام یک آفساید به ضرر نساجی عجله کرد و یک موقعیت خوب از نساجی گرفته شد.

رودنیل در مورد اعتراض کادرفنی استقلال به یک خطای مشکوک پنالتی در دقیقه ۹۰ گفت: در دقیقه ۹۰ خطای پنالتی در محوطه جریمه نساجی رخ نداد و شاهد یک برخورد ساده بودیم. نمی‌دانم تا چه زمانی می‌خواهیم همچنان به تصمیم‌های داور معترض شویم؟ سوت داور با اعتراض برنمی‌گردد و فقط این مساله به ضرر تیم معترض تمام می‌شود و فرد معترض با کارت زرد و سپس کارت قرمز جریمه می‌شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها