کد خبر : 47314

قلعه‌نویی: از زمان تیم ملی پنالتی برای من یک کابوس شده است

قلعه‌نویی: از زمان تیم ملی پنالتی برای من یک کابوس شده است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اعتقاد دارد تصمیم داور بازی تیمش مقابل صنعت نفت در اخراج سروش رفیعی عجولانه بوده است.

به گزارش تسنیم از اصفهان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر صنعت نفت آبادان در هفته بیست‌وششم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در این دیدار فشار مضاعفی روی من ایجاد شد و به بازیکنان و شاگردانم افتخار می‌کنم که معرفت و ایثار را در زمین پیاده کردند. این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم که چند هفته از دست من زجر کشیدند.

وی تصریح کرد: مسئولیت نتایج در هفته‌های گذشته با امیر قلعه‌نویی است و بازیکنان زحمت خود را کشیدند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: از عظیمیان مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه و هیئت مدیره باشگاه نیز تشکر می‌کنم که در بدترین شرایط به بازیکنان و کادر سپاهان روحیه دادند.

وی در ادامه اظهار داشت: با اینکه 50 دقیقه 10 نفره بودیم یک موقعیت به نفتی‌ها ندادیم و امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد.

قلعه‌نویی درباره اخراج سروش رفیعی گفت: فکر می‌کنم اخراج سروش رفیعی عجولانه بود. درباره تحریک سرپرست تیم نفت آبادن نیز صحبتی ندارم، اما پای هر دو بازیکن از روی زمین به هم برخورد کرد. فکر می‌کنیم سیدعلی در اخراج سروش عجله کرد. سیدعلی در این‌گونه اخراج‌ها عادت دارد.

وی درباره هدر دادن پنالتی توسط محمد محبی بیان کرد: از زمان تیم ملی پنالتی برای من یک کابوس شده است و در تمرینات پنالتی و ضربه ایستگاهی تمرین می‌کنیم، اما دلیل این مشکل را نمی‌دانم. در بدترین شرایط سه امتیاز دیدار را به دست آوردیم و فرصت داریم تا با بازگشت مصدومان شرایط را به خوبی دنبال کنیم.

سرمربی تیم سپاهان درباره حضور دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در اصفهان هم یادآور شد: در نشست صبح امروز نقطه نظرات خود را در اختیار وی قرار دادیم. حضور این مربی در ورزشگاه‌ها و تماشای لیگ انگیزه‌ مضاعفی به باشگاه‌ها و بازیکنان می‌دهد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها