کد خبر : 47240

صحبت های شجاع در مورد علت جدایی احتمالی ترابی از پرسپولیس

صحبت های شجاع در مورد علت جدایی احتمالی ترابی از پرسپولیس

مدافع قرمزها با انتقاد از مدیرانی که بازیکنان بی کیفیت خارجی به استقلال و پرسپولیس آوردند، می‌گوید باید به جوان‌ها بیشتر بها داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ شجاع خلیل زاده در واکنش به تهدید سرخابی ها از سوی فیفا می گوید: «فکر می‌کنم الان باشگاه استقلال و پرسپولیس حدود 300،400 میلیارد تومان بدهی دارند. متاسفانه بازیکنان خارجی به استقلال و پرسپولیس  می‌آیند که در حد این دو باشگاه نیستید ولی می‌بینیم با آنها قرارداد بسته می‌شود. شما بازیکن خوب بیاور اگر کسی انتقاد کرد؟ در حد شیخ دیاباته و بشار بیاورند، پول خوب هم بدهند، معلوم است می‌ارزد نه اینکه با دلالی بازیکن بیاورند و طرف چند وقتی باشد و بعد برود.

مدافع پرسپولیس افزود: من یک مثال بزنم. الان مهدی ترابی به پرسپولیس آمده و عالی است. پیشنهاد خارجی خوب هم دارد. چرا باید به خاطر مسایل مالی از پرسپولیس برود؟ همان پولی که می‌خواهید به بازیکن درجه چند بدهید، به همین مهدی ترابی بدهید. می‌روند بازیکن می‌آورند با حقوق 500 هزار یورو یا دلار. شما که پول دارید همین امثال ترابی را نگه دارید. همین جوان های خودمان را حفظ کنید. در تیم رقیب ما هم این مشکل هست. دیدید بازیکن خوب استقلال هم به خاطر مسایل مالی می‌روند. بعد بعضی ها می‌آیند می گویند فلان بازیکن غیرت و تعصب نداشت و رفت. شما جواب بازیکن و خانواده اش را می‌دهی؟»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها