کد خبر : 47223

پایان خوش سه پرونده پرسپولیس در فیفا


پایان خوش سه پرونده پرسپولیس در فیفا

مهدی خواجه‌وند، مدیر حقوقی پرسپولیس خبر از توافق با گابریل کالدرون داد.

به گزارش خبرورزشی، مهدی خواجه‌وند مدیر حقوقی پرسپولیس به صورت تلفنی در برنامه فوتبال برتر حضور یافت و در خصوص شکایت‌های خارجی سرخ‌ها اظهار نظر کرد: پرونده‌های متعددی داریم و خداراشکر سه پرونده بسته شده؛ چوک، نیلسون و فرناندو گابریل. این سه تا تقریبا بسته شد و با رایزنی آقای رسول پناه اقدامات حقیقتا موثری انجام شد. پرونده مفتوح زیاد داریم پرونده آقای برانکو و دستیارانش و آقای کالدرون و دستیارانش. آقای رسول پناه پیگیر این پرونده‌ها هستند.

او با اشاره به پرونده‌های متعدد توضیح داد: پرونده آقای کالدرون و دستیارانش حکمش آمد و رای صادر و ابلاغ شد و درخواست شرح تفصیلی حکم شده و بعد از ابلاغ این رای تصمیم میگیریم که به دادگاه عالی ورزش شکایت کنیم یا نه.

مدیر حقوقی پرسپولیس درباره شکایت به دادگاه عالی ورزش گفت: بدون تعارف من یک تکلیف حقوقی دارم که به دعوی حقوقی ورود کنم و شرح تفصیلی را بخواهم و به موقع اقدامات احتیاطی نکنم، باشگاه ممکن است زودتر از این‌ها با حکم انضباطی مواجه شود. پس من تکلیف دارم به کار حقوقی برسم و این تکلیف باعث می‌شود مدیران مذاکرات بهتری داشته باشند.

وی افزود: با آقای کالدرون تماس‌های خوبی گرفته شده و توافقات خوبی انجام گرفته. پرونده آقای برانکو جزو برنامه‌های اصلی آقای رسول پناه هستند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها