کد خبر : 47195

بلاتکلیف ترین بازیکن این روزهای استقلال

بلاتکلیف ترین بازیکن این روزهای استقلال

داریوش شجاعیان روزهای سختی را در استقلال سپری می کند.

به گزارش ورزش سه، هافبک تکنیکی استقلال هنوز نتوانسته مجوز بازی اش را دریافت کند و فعلا در کنار سایر بازیکنان تمرین می کند. شجاعیان که در نیم فصل به دلیل پارگی رباط صلیبی نامش از لیست استقلال خارج شد، در تعطیلات کرونایی فوتبال به مرز بهبودی رسیده اما همچنان سازمان لیگ اجازه ورود نام او به لیست استقلال را نداده است.

در این خصوص مسئولان استقلال نامه نگاری های متعددی انجام دادند و درخواست های زیادی از مدیران سازمان لیگ داشتنداما هنوز هیات رییسه این سازمان مجوز ورود نام شجاعیان به لیست آبی ها را نداده است. استقلالی ها اعتقاد دارند با توجه به اینکه مساله کرونا و تعطیلی مسابقات یک موضوع خاص بوده باید بازیکنانی که در این مدت به دلیل مصدومیت نام شان از لیست تیم ها در آمده بتوانند در بازی های باقی مانده به میدان بروند اما هنوز سازمان لیگ تصمیمی در این خصوص نگرفته است.

از این رو شجاعیان مدت ها است در کنار سایر بازیکنان تمریناتش را انجام می دهدو از نظر بدنی نیز شرایط خوبی دارد. او هر لحظه که کارت بازی اش صادر شود می تواند در ترکیب آبی ها قرار بگیرد اما این روزها فعلا بلاتکلیف ترین بازیکن استقلال محسوب می شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها