کد خبر : 47178

تیم ایتالیایی مشتری جدید علیرضا جهانبخش

تیم ایتالیایی مشتری جدید علیرضا جهانبخش

پس از باشگاه های مطرح هلندی حالا باشگاه های ایتالیایی نیز برای جذب ستاره تیم ملی فوتبال ایران نیز وارد عمل شده اند.

به گزارش ورزش سه، ستاره ایرانی تیم فوتبال برایتون به احتمال زیاد در پایان فصل از این تیم جدا می‌شود و او از کشورهای هلند، ایتالیا و یک کشور مطرح دیگر چند پیشنهاد را دریافت کرده است.

لیگ برتر فوتبال انگلستان به پایان خود نزدیک شده است. تیم فوتبال برایتون ماندنش را در لیگ برتر قطعی کرده اما تا هفته سی و هفتم خطر سقوط را حس می‌کرد. تیمی که ۲ فصل است نتایجش توسط فوتبالدوستان و رسانه‌های ایرانی با حساسیت فراوانی دنبال می‌شود و دلیل این امر هم حضور علیرضا جهانبخش در ترکیب آبی‌سفیدها بوده است.

علیرضا در فصل نخست حضورش در برایتون حضور قابل توجهی در تیم کریس هیوتون داشت اما علاقه این سرمربی کهنه‌کار به بازی تدافعی و همچنین مصدومیت‌هایی که برای جهانبخش به وجود آمد و در کنار آن حضور در تیم ملی برای جام ملت های آسیا، باعث شد که او نتواند نمایش قابل توجهی داشته باشد. با تعویض سرمربی و روی کار آمدن گراهام پاتر که علاقمند به فوتبال هجومی بود؛ امیدها نسبت به درخشش علیرضا بیشتر شد اما پاتر علی‌رغم حضور مستمر ستاره ایرانی تیمش در تمرینات و همچنین اخلاق حرفه‌ای‌، در اکثر هفته‌ها جهانبخش را روی نیمکت و یا روی سکو قرار داد. با این حال جهانبخش در همان حضور کوتاه خود توانست ۲ گل حساس را به بورن‌موث و چلسی بزند و خطر اخراج سرمربی و سقوط را در همان برهه از بین ببرد. پاتر اما بعد از تعطیلی مسابقات به روند پیش از کرونا برگشت و از جهانبخش در اکثر بازی‌ها استفاده نکرد و همین مساله باعث شد تا ستاره ایرانی برایتون برخلاف زمستان که پیشنهادهایش را رد کرده بود این بار به طور جدی به جدایی فکر کند. جهانبخش تا سال ۲۰۲۳ با این تیم انگلیسی قرارداد دارد اما بعید است که مشکلی بر سر جدایی او به وجود بیاید.

آنطور که ایرنا می نویسد، مدتی است که منابع هلندی به صورت مستقیم و غیرمستقیم از علاقه ۲ باشگاه بزرگ آژاکس و پی‌اس‌وی آیندهوون به علیرضا می‌گویند اما گویا این‌ها تنها پیشنهادهای رسیده برای ستاره ایرانی برایتون و سابق آلکمار نیست. شنیده می‌شود همان عملکرد کوتاه علیرضا در فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ و همچنین پیشینه درخشان او در فوتبال هلند باعث شده تا پیشنهادهای جذابی برایش از راه برسد و چند باشگاه مطرح به دنبال خریدنش باشند. ۲ باشگاه ایتالیایی حاضر در سری آ نیز خواهان به خدمت گرفتن بازیکن گیلکی فوتبالمان هستند که یکی از این ۲ تیم جزو باشگاه‌های شناخته شده و محبوب این روزهای ایتالیا به حساب می‌آید. هنوز از سوی رسانه‌های ایتالیایی، جهانبخش و مدیربرنامه‌هایش نسبت به این مساله واکنشی نشان داده نشده است. پیشنهادهای علیرضا به همینجا ختم نمی‌شود. او از یکی ۲ تیم در لیگ‌های معتبر دیگر هم پیشنهاد دارد که دست بر قضا یکی از این ۲ تیم به شدت برای جذب علیرضا مصر است اما جزییات راجع به آنها هنوز بر ملا نشده و معلوم نیست که در کدام کشور مطرح حضور دارند.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها