کد خبر : 47176

علی کریمی همچنان در وطنش است

علی کریمی همچنان در وطنش است

مهاجرت علی کریمی خبر کوچکی نیست اما ستاره سابق فوتبال ایران قصد جلای وطن ندارد.

به گزارش ورزش سه هفته گذشته در پی انتشار یک پست در صفحه اینستاگرام  علی کریمی که انگار از داخل یک هواپیما و برفراز ابرها گرفته شده بود این شایعه به وجود آمده بود که کریمی ایران را به مقصد کشور جدید ترک می کند اما کریمی فعلا در ایران است و به صورت مرتب مشغول انجام بازی تنیس و بدنسازی در یک مجموعه بزرگ در فشافویه است.

کریمی هنوز مورد توجه اهالی فوتبال است و در طول هفته گذشته از سوی فرهاد حمیداوی مالک شهرخودرو برای پذیرش هدایت شهرخودرو به مشهد دعوت شده که این پیشنهاد را رد کرد.

کریمی که سه فرزند دارد و مدت ها است که از دو پسر او خبری در رسانه ها منتشر نشده این گمانه زنی درباره اش مطرح می می شد که قصد دارد دو پسر خود را برای تحصیل به کانادا بفرستد اما این خبر هرگز به صورت رسمی تایید نشد.

بنابراین علی کریمی در حوالی فوتبال ایران و در انتظار یک پیشنهاد مربیگری است که بعد از سپیدرود توانایی اش را بیشتر به نمایش بگذارد. اگر چه برای او مطالعه و کار جدی در فوتبال و تعقیب کردن مسایل فوتبال ایران برای موفقیت در شغل بعدی از اهمیت ویژه برخوردار است.

کریمی که محبوب ترین چهره فوتبال ایران و پرفالوورترین چهره ورزش ایران در اینستاگرام به شمار می رود در این ایام با انتشار پست های تند نسبت به اتفاقات روز در ورزش و جامعه ایران واکنش نشان می دهد. البته این به آن معنا نیست که کریمی می خواهد ایران را ترک کند. در مورد او شنیده می شود که فعالیت هایی خارج از حوزه فوتبال مدنظر علی کریمی است و ممکن است او به زودی در حوزه ای کاملا متفاوت کاری را دست بگیرد.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها