کد خبر : 47166

خیال گل محمدی راحت شد؛ ستاره پرسپولیس یحیی را تنها نمی گذارد!

خیال گل محمدی راحت شد؛ ستاره پرسپولیس یحیی را تنها نمی گذارد!

مدیربرنامه محمد نادری به شایعات درباره این بازیکن پاسخ داد و مدعی شد که او تا پایان فصل لیگ برتر و جام حذفی تحت قرارداد این باشگاه خواهد بود.

به گزارش پارس فوتبال ، عدم حضور محمد نادری طی دیدارهای اخیر پرسپولیس در ترکیب سرخپوشان باعث شایعات زیادی شده است که اکنون مدیربرنامه این بازیکن به آن پاسخ داده و مدعی شده که با توجه به مذاکرات صورت گرفته، این بازیکن تا پایان لیگ برتر و جام حذفی به حضورش در این تیم ادامه خواهد داد:

در یک و نیم سال گذشته که نادری در پرسپولیس حضور داشته، مدیران اسبق و کنونی این باشگاه می‌توانند شهادت دهند که حتی یک یورو هم به باشگاه کورتریک بلژیک بابت رضایتنامه و دیگر مسائل پرداخت نشده است. نادری همچنان از فصل گذشته و این فصل هم مطالباتی از باشگاه پرسپولیس دارد که البته هیچگاه نسبت به آن واکنشی نشان نداده و تلاش داشته با تمرکز بالا به کار خود در تیم ادامه دهد. همواره رابطه قوی بین ما و افشین پیروانی، یحیی گل محمدی و مدیریت باشگاه وجود دارد و هیچ موضوع نگران کننده ای وجود ندارد.

وی درباره موضوع اینکه باشگاه کورتریک نیز همانند باشگاه انتورپ بلژیک خواهان پایان دادن به بازی این بازیکن همانند بیرانوند برای پرسپولیس شده نیز گفت:

طبق قرارداد تا ۳۰ ژوئن محمد نادری باید در پرسپولیس حضور داشته باشد اما با توجه به مذاکراتی که صورت گرفته و نظر فیفا در شرایط کرونا، با مذاکرات صورت گرفته توسط امیرعلی حسینی، مدیر روابط بین الملل پرسپولیس او قادر خواهد بود تا پایان لیگ فوتبال ایران در جام حذفی و لیگ برتر برای پرسپولیس به میدان برود. برخلاف آنچه که انتورپ برای بیرانوند درخواست داده بود تا پرسپولیس حقوق دوماهه این بازیکن را در نظر بگیرد و پرداخت کند. نادری اما نمی‌خواهد رفیق نیمه راه باشد و حتی علیرغم مصدومیتی که داشت برابر پیکان به میدان رفت و خوشبختانه یک پاس گل هم داد. در ادامه اما با مشورت با کادرپزشکی و نظر یحیی گل محمدی ترجیح دادند بازی نکند تا مصدومیتش تشدید نشود و او همچنان به عنوان سرباز باشگاه کار را دنبال می‌کند و هرگونه گمانه زنی در خصوص مسائل دیگر را رد می‌کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها