کد خبر : 47158

چند نفر ادای پیشکسوت استقلال را درمی‌آورند


چند نفر ادای پیشکسوت استقلال را درمی‌آورند

سرپرست تیم استقلال به خبرورزشی گفت: زمانی که تیم به پیروزی می‌رسد برخی ادای استقلالی بودن درمی‌آورند و منتظر ناکامی می‌نشینند تا به کادر فنی و تیم حمله کنند و خواسته یا ناخواسته در پی تخریب و رودررو قرار دادن تیم برابر هواداران هستند.

به گزارش خبرورزشی، سرپرست تیم استقلال شرایط این تیم را بهتر از یکی دو هفته قبل می‌داند. سعید رمضانی در همین خصوص گفت: با بهبود تعدادی از بازیکنان تیم که دچار بیماری شده بودند و البته آماده شدن نفرات آسیب دیده استقلال شرایط بهتری در مقایسه با یکی دو هفته قبل پیدا کرده و امید زیادی داریم در هفته‌های آینده نتایج خوبی کسب کنیم و قطع به یقین سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم خواهیم گرفت.

سرپرست استقلال در خصوص نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی و حواشی ایجاد شده در ورزشگاه تختی آبادان گفت: باشگاه استقلال برای رعایت مسائل بهداشتی از هیچ کاری دریغ نکرده و سفر تیم به آبادان با هواپیمای اختصاصی انجام شد و دو دستگاه اتوبوس ضدعفونی شده نیز در این شهر در اختیار تیم قرار داشت. مسلماً به دلیل کمبود زیرساخت‌ها شرایط موجود قابل رقابت با باشگاه‌های اروپایی نیست. خوشبختانه به دلیل وسعت کشور عزیزمان فاصله شهر‌ها زیاد است ولی خب در شرایط کرونا این فاصله زیاد سختی‌هایی را هم برای یک تیم فوتبال به همراه دارد. یک‌سری از مسائلی که در پروتکل بهداشتی لحاظ شده و در جنبه ظاهری دارد به عنوان مثال خواسته‌شده ۱۱ بازیکن اصلی و سرمربی تیم همزمان در رختکن حضور داشته باشند و بقیه خارج از رختکن بمانند در حالی که تمام اعضای یک تیم در طول هفته در کنار یکدیگر از یک رختکن استفاده کرده و در همین محیط تنفس می‌کنند پس اینکه باشگاه‌ها را ملزم به چنین کار‌های عجیبی می‌کنند فقط جنبه ظاهرسازی دارد. صدالبته الان در شرایط آزمون و خطا قرار داریم و به مرور با کسب تجربیات بیشتر تصمیمات بهتر و منطقی‌تر برای برگزاری مسابقات گرفته می‌شود. درباره حواشی ایجاد شده در ورزشگاه تختی آبادان هم می‌توانم بگویم چندنفری از پشت بام مجاور ورزشگاه تختی آبادان بازی را تماشا و گاهی از کلماتی استفاده می‌کردند که زیبنده نبود یا مثلاً ناظر بازی به جایی که آقای مجیدی در ورزشگاه مستقر شده بود اعتراض داشت و می‌گفت وقتی سرمربی محروم است نباید در کنار بازیکنان ذخیره باشد، چون سکوی در نظر گرفته شده برای بازیکنان ذخیره مانند نیمکت ذخیره‌ها می‌ماند که به نظرم این حرف نیز خیلی منطقی نیست و کاش یک قانون واحد درباره همین مسائل اعلام می‌شد تا ناظران دچار حدس و گمان نشوند و سلیقه‌ای تصمیم نگیرند.

رمضانی در خصوص موضع‌گیری برخی از پیشکسوتان این باشگاه علیه سرمربی استقلال گفت: در سال‌های گذشته هم شاهد بوده‌ام تعداد انگشت‌شماری از پیشکسوتان نگاه شخصی به این تیم دارند، حالا هم مشاهده می‌کنیم زمانی که تیم به پیروزی می‌رسد برخی ادای استقلالی بودن درمی‌آورند و منتظر ناکامی می‌نشینند تا به کادر فنی و تیم حمله کنند و خواسته یا ناخواسته در پی تخریب و رودررو قرار دادن تیم برابر هواداران هستند در حالی که اگر کسی خودش را واقعاً عضو یک خانواده می‌داند باید متعصب، متعهد و دلسوز باشد. وقتی برای یک عضو خانواده اتفاقی می‌افتد سایر اعضا در پی حمایت و کمک کردن هستند نه طعنه زدن! آیا شما این تعداد انگشت‌شمار را پیشکسوت استقلال می‌نامید؟

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها