کد خبر : 47156

دلیل دعوت نشدن شجاع به تیم ملی مشخص شد

دلیل دعوت نشدن شجاع به تیم ملی مشخص شد

کریم باقری اعتراضات شجاع خلیل‌زاده به داوران و بازیکنان حریف را دلیل عدم دعوت از این بازیکن به تیم ملی ایران دانست.

به گزارش مهر ، شجاع خلیل‌زاده مدتهاست جایی در اردو‌های تیم ملی فوتبال ایران ندارد. او که ابتدای حضور کارلوس کی روش به جمع ملی پوشان دعوت شد خیلی زود خط خورد تا نشان از عدم اعتماد سرمربی پیشین تیم ملی به مدافع وقت سپاهان داشته باشد.

با این حال خلیل‌زاده به پرسپولیس آمد تا شاید بیشتر به چشم کادرفنی تیم ملی بیاید و بتواند با این تیم بار دیگر پیراهن این تیم را در جام جهانی ۲۰۱۸ و جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا بر تن کند.

اتفاقی که هرگز رخ نداد تا خلیل‌زاده با وجود کسب قهرمانی‌های مختلف با پرسپولیس نتواند در تیم ملی ایران بازی کند. رفتن کی روش هم باعث نشد تا دفاع وسط سرخپوشان به تیم ملی دعوت شود.

همین امر باعث شد تا صحبت‌های زیادی در این باره صورت بگیرد. او که آمادگی فنی بالایی در سال‌های اخیر فوتبال باشگاهی داشته است همواره با داوران و بازیکنان حریف درگیری لفظی داشت تا رفتار هیجانی او را مورد نقد کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال قرار بگیرد.

انتقادی که کریم باقری مربی فعلی پرسپولیس و تیم ملی ایران در گفتگوی اینستاگرامی شب گذشته خود با خداداد عزیزی، کمال کامیابی نیا و شجاع خلیل‌زاده به آن اشاره داشته است.

باقری در پاسخ به سوال خداداد که چرا شجاع در جریان بازی معترض است و درگیر می‌شود گفت: «چند بار به او تذکر دادیم، اما درست نمی‌شود! همین هم باعث شده تا به تیم ملی دعوت نشود.»

باقری در حالی به عدم حضور خلیل‌زاده در تیم ملی ایران پرداخت که این بازیکن و حتی هواداران پرسپولیس انتظار دارند با توجه به حضور باقری در کادر فنی تیم ملی ایران شاهد حضور مدافع سرخپوشان در لیست آینده تیم ملی ایران که توسط دراگان اسکوچیچ برای بازی‌های دور برگشت مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر باشند.

بازیکنی که به مربی خود در پرسپولیس و تیم ملی ایران قول داده که دیگر با بازیکنان حریف و داوران درگیر نخواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها