کد خبر : 47134

ریزش سنگین قیمت دلار در بازار / دلالان شوکه شدند

ریزش سنگین قیمت دلار در بازار / دلالان شوکه شدند

دلار که هفته را با قیمت بالای ۲۶ هزار تومان آغاز کرده بود امروز، دوشنبه ۳۰ تیر ماه به کانال ۲۲ هزار تومان سقوط کرد. آخرین گمانه‌ها حاکی از ورود بانک مرکزی و تزریق ارز به این بازار است.

به گزارش تجارت‌نیوز، دلار که هفته را با قیمت بالای ۲۶ هزار تومان آغاز کرده بود امروز، دوشنبه ۳۰ تیر ماه به کانال ۲۲ هزار تومان سقوط کرد. آخرین گمانه‌ها حاکی از ورود بانک مرکزی و تزریق ارز به این بازار است.

آخرین پیگیری‌ها حاکی از این است که قیمت نرخ ارز در صرافی‌ ملی روز دوشنبه هم نسبت به روز گذشته ۲۰۰ تومان کاهش یافت و به رقم ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان رسید.

در بازار آزاد نیز در ساعات میانی روز، در نوسانات بازار آزاد، دلار پا به کانال ۲۲ هزار تومان گذاشت و تا قیمت ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان برای خرید و ۲۲ هزار و ۹۰۰ تومان برای فروش رسید. این قیمت‌ها را تعدادی از صرافان تهران در پاسخ به پیگیری‌های تجارت‌نیوز اعلام کرده‌اند.

طبق آخرین پیگیری‌ها، دلالان خیابان منوچهری هم ارز را با اندکی تقاوت و در کانال ۲۳ هزارتومان معامله می‌کنند.

این ریزش قیمت درحالیست که برخی فعالان بازار ارز دخالت بانک مرکزی را در آن بی‌تاثیر نمی‌دانند.

روزنامه خراسان نیز امروز گزارش داده است: «گزارش های میدانی از برخی پیش بینی ها مبنی بر احتمال ورود جدی بانک مرکزی به بازار پس از مهلت ۳۱ تیرماه خبر می دهند. موضوعی که به همراه افت تقاضای صادرکنندگان پس از این مدت، فرض کاهش نرخ را در روزهای آینده تقویت می کند.»

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها