کد خبر : 47101

استقلال با دلار 19 هزار تومانی با دیاباته و میلیچ صاف کرد

استقلال با دلار 19 هزار تومانی با دیاباته و میلیچ صاف کرد

مهدی عبدیان در خصوص شرایط باشگاه استقلال توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش فوتبالی ، عضو هیات مدیره استقلال شرایط مالی این باشگاه را سخت توصیف کرد. عبدیان  اظهار داشت: با بدهی های انباشته از سال های گذشته مواجه هستیم. ما از سال ۹۱ تا الان شکایت های مختلفی داریم. از مجتبی جباری و جواد نکونام گرفته تا استرا، باشگاه پاختاکور، جباروف و بویان همه شاکیانی هستند که استقلال باید طلب آن ها را پرداخت کند آن هم در شرایطی که دلار به بالاترین قیمت ممکن رسیده است. تعجب می کنم که چرا زمانی که قیمت دلار پایین تر بود، طلب این بازیکنان داده نشده است؟

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: به دنبال در آمد زایی برای باشگاه هستیم و در شرایطی که زمین تمرین، سالن و استخر نداشتیم این امکانات را فراهم کردیم. در شرایط کرونایی همه هزینه ها برای استقلال دو برابر شده است. مجبور هستیم اتاق های بیشتری را در هتل رزرو کنیم و با پرواز چارتر به سفر برویم. از آن طرف همه قراردادهای اسپانسری که در سال های اخیر برای استقلال بسته شده بود به نفع طرف مقابل بوده و ما بیشتر از آن که سود کرده باشیم، ضرر کردیم و تا چند سال دیگر هم این قرارداد ها ادامه دارد. تمام تلاش ما حل مشکلات مالی استقلال است و من از هواداران می خواهم صبور باشند و با صبوری خود به استقلال کمک کنند.

عبدیان در پایان گفت: با کمک هواداران ۲۰۰ میلیون تومان برای استقلال جمع شده بود که تنها هزینه یک سفر داخلی ما است. شرایط مالی سخت است اما با این حال ما ۵ ماه حقوق عقب افتاده میلیچ و دیاباته را با دلار ۱۹ هزار تومانی در فرصت کمی که داشتیم پرداخت کردیم و تلاش می کنیم همه شرایط استقلال را بهتر کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها