کد خبر : 47094

مهاجم سیاه پرسپولیس در راه ایران

مهاجم سیاه پرسپولیس در راه ایران

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس به خبرورزشی گفت: برای یک فوتبالیست هیچ چیزی سخت‌تر از دوری از تمرینات و تیمش نیست. از ته دل خوشحالم که می‌توانم به ایران برگردم و در خدمت پرسپولیس باشم.

به گزارش خبرورزشی، بالاخره بعد از مدت‌ها کش و قوس و غیبت، کریستین اوساگونا، مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس که به دلیل محدودیت‌های پرواز نتوانسته بود به ایران بازگردد، امروز از طریق فرودگاه لاگوس ابتدا به امارات و سپس به ایران می‌آید. 

بالاخره مشکل بازگشتت به ایران حل شد؟

بله، خدا را شکر. بعد از مدت‌ها که نمی‌توانستم از ابوجا (پایتخت نیجریه) خارج شوم و پروازی به سمت ایران نبود، شرایطی شد که برگردم. در این مدت مجبور بودم در کشورم بمانم. واقعاً روز‌های سختی را گذراندم. برای یک فوتبالیست هیچ چیزی سخت‌تر از دوری از تمرینات و تیمش نیست. از ته دل خوشحالم که می‌توانم به ایران برگردم و در خدمت پرسپولیس باشم.

معلوم است در این چند وقت خیلی اذیت شدی.

همین که در این چند ماه دیوانه نشدم شانس آوردم. واقعاً شرایط سختی داشتم و روز‌های کسل‌کننده‌ای بود. اکثر ناراحتی‌ام به خاطر این بود که نمی‌توانستم کنار پرسپولیس و دوستانم باشم. تنها دلخوشی‌ام در روز‌های قرنطینه این بود که کنار خانواده‌ام بودم و آن‌ها به من روحیه می‌دادند.

شرایط بدنی‌ات چطور است؟

به لحاظ آمادگی جسمانی اوضاع خوبی دارم. هر روز تمرین می‌کردم و مشکلی از این بابت وجود نداشت. الان هم کاملاً آماده‌ام تا به ایران برگردم و به پرسپولیس کمک کنم.

در این مدت بازی‌های پرسپولیس را دنبال کردی؟

بله مگر می‌شود دیدار‌های تیمم را از دست بدهم و نبینم؟ بچه‌ها در این چند بازی فوق‌العاده کار کردند و نتایج آن‌ها نشان می‌دهد چه کیفیت بالایی دارند و کاملاً مستحق قهرمانی هستند. از اینکه نتوانستم در این مدت کنارشان باشم و به تیمم کمک کنم خیلی ناراحتم.

باتوجه به شرایط موجود باید پرسپولیس را قهرمان زودهنگام بدانیم؟

بله دقیقاً همین‌طور است. من از مدت‌ها قبل گفتم تیم ما شانس اول قهرمانی به حساب می‌آید و هیچ تیمی در ایران حریف ما نمی‌شود. خیلی خوشحالم پیش‌بینی‌ام درست از آب درآمد و ما در آستانه قهرمانی لیگ برتر قرار داریم. امیدوارم در مسابقات جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا هم عملکرد خوبی داشته باشیم و آنجا هم بتوانیم به موفقیت برسیم.

نگران این نبودی که در صورت کسب عنوان قهرمانی نتوانی به ایران برگردی و کنار پرسپولیس باشی؟

چرا واقعاً اگر این اتفاق می‌افتاد خیلی بد می‌شد و نمی‌دانستم باید چه کار کنم. خیلی حیف می‌شد اگر نمی‌توانستم در جشن قهرمانی تیمم شرکت کنم و کنار دوستانم باشم.

قضیه گرفتن طلبت از پرسپولیس به کجا رسید؟

خب طبق صحبتی که با مدیر باشگاه کردم، قرار شد وقتی به ایران آمدم پولم را بدهند. حالا باید صبر کنم و ببینم این اتفاق می‌افتد یا خیر. امیدوارم این بار دیگر شاهد بدقولی نباشیم و من هم بتوانم به پولم برسم.

برنامه‌ات برای فصل آینده چیست؟

فعلاً در این مورد صحبتی بین من و باشگاه انجام نشده است. اجازه بدهید بازی‌ها تمام شود و بعد در این خصوص حرف می‌زنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها