کد خبر : 47030

پیش بینی ترکیب کاملا هجومی برای بازی امشب پرسپولیس با فولاد

پیش بینی ترکیب کاملا هجومی برای بازی امشب پرسپولیس با فولاد

از ساعاتی دیگر پرسپولیس در جدال هفته بیست و پنجم خود برابر فولاد خوزستان قرار خواهد گرفت.

به گزارش ورزش سه، فولاد خوزستان که به دلیل مثبت شدن تست کرونای 25 درصدی اعضای این تیم، طی دو هفته اخیر برابر نساجی مازندران و نفت مسجدسلیمان به میدان نرفت، اکنون در هفته بیست و پنجم در استادیوم آزادی برابر پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

پرسپولیس در شرایطی امروز برابر شاگردان جواد نکونام حاضر خواهد شد که در صورت پیروزی در این بازی شانس قهرمانی زودهنگام آنها افزایش و رقبایی مثل تراکتور، سپاهان، شهرخودرو و استقلال را کنار خواهد زد و تنها فولاد با توجه به دیدارهای معوقه‌اش در کنار آنها همچنان شانس اندکی خواهد داشت.

شاگردان یحیی گل محمدی در این بازی نیز احتمالا تغییراتی در ترکیب خود شکل دهند. بوژیدار رادوشوویچ با جدایی علیرضا بیرانوند اکنون گلر ثابت این تیم است و بار دیگر درون دروازه حاضر خواهد شد تا امیدوار به افزایش رکورد جالب توجهش در کلین شیت باشد.

در خط دفاعی نیز با بهبودی محمد نادری، شجاع خلیل زاده به دفاع میانی بازخواهد گشت و در کنار شجاع خلیل زاده حاضر خواهد شد. در سمت راست نیز مهدی شیری بار دیگر به میدان می‌رود.

در خط میانی نیز کمال کامیابی نیا بعد از پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت به ترکیب اصلی بازخواهد گشت تا در کنار احمد نوراللهی حاضر شود.

دیگر بازیکنان خط میانی پرسپولیس را نیز مهدی ترابی، سیامک نعمتی و بشار رسن شکل خواهند داد و به تناوب با اضافه شدن به خط هجومی زوج علی علیپور را در خط حمله شکل خواهند داد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

بوژیدار رادوشوویچ

شجاع خلیل زاده

محمدحسین کنعانی زادگان

مهدی شیری

محمد نادری

کمال کامیابی نیا

احمد نوراللهی

بشار رسن

مهدی ترابی

علی علیپور

سیامک نعمتی

دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد خوزستان امشب از ساعت 21 و با قضاوت بیژن حیدری در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها