کد خبر : 46990

کدام استقلالی زودتر گل دهمش را می زند؟

کدام استقلالی زودتر گل دهمش را می زند؟

حالا دیگر هر سه مهاجم استقلال در لیگ برتر 9 گله هستند و هواداران این تیم در انتظار اولین مهاجم 10 گله ی خود هستند.

به گزارش ورزش سه، استقلال توانست سه امتیاز حساس و کلیدی را از آبادان دشت کند تا حالا آبی های پایتخت بیشتر از قبل به کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان نزدیک شدند.

در این دیدار استقلال با گلهای شیخ دیاباته و امیرارسلان مطهری توانست از سد صنعت نفت بگذرد و با کسب 41 امتیاز و یک بازی عقب افتاده، در جایگاه پنجم قرار بگیرد. حالا استقلالی ها در صورت پیروزی در دیدار معوقه مقابل پارس جنوبی، می توانند در جایگاه دوم قرار گیرند. البته فولادی ها دو بازی کمتری نسبت به استقلال انجام داده اند و ممکن است رده ی استقلال در صورت برتری مقابل جمی ها نیز دستخوش تغییر شود.

 نکته ی جالب دیدار استقلال و نفت، 9 گله شدن دو مهاجم استقلال بود. دیاباته و مطهری که پیش از این 8 گل را در لیگ برتر به ثمر رسانده بودند، با گلهای امشب، جمع گلهای خود را بهبود بخشیدند تا دیاباته و مطهری در کنار مهدی قایدی 9 گله شوند.

مطهری که در نیم فصل به جمع آبی پوشان اضافه شد، 5 گل از این 9 گل را با پیراهن ذوب آهن به ثمر رسانده است. او  پس از حضور در استقلال، مقابل تیم های نفت مسجد سلیمان، پرسپولیس (2گل) و صنعت نفت آبادان چهار گل با پیراهن آبی پوشان به ثمر رسانده است.

حالا و در جدول گلزنان لیگ برتر، هر سه مهاجم استقلال شامل مهدی قایدی، شیخ دیاباته و امیرارسلان مطهری 9 گله شده اند و هواداران استقلال منتظرند تا ببینند کدام یک از این 3 بازیکن، اولین بازیکن 10 گله ی استقلال در این لیگ لقب خواهد گرفت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها