کد خبر : 46977

بورس فردا شنبه ۲۸ تیر ۹۹ چه می‌شود؟

بورس فردا شنبه ۲۸ تیر ۹۹ چه می‌شود؟

یک کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به روند بازار طی معاملات روز چهارشنبه، نمی‌توان انتظار بازاری مثبت را برای فردا، شنبه داشت.

به گزارش تجارت‌نیوز، هفته گذشته شاخص کل بورس تهران با رشدی ۵ درصدی نسبت به هفته گذشته در سطح یک میلیون ۸۴۱ هزار و ۷۰۰ واحدی به کار خود خاتمه داد و این درحالی بود که کارشناسان و تحلیلگران هفته گذشته روند بازار را متعادل و نزولی پیش‌بینی کرده بودند.

محمدباقر خبری‌زاد، کارشناس و تحلیلگر بازار سرمایه درخصوص پیش‌بینی روند بازار شنبه به تجارت‌نیوز، گفت: روند معاملات روز چهارشنبه نشان داد که تقریبا سهم‌های بزرگ بازار و سهم‌هایی که طی ده روز معاملاتی گذشته بیشترین میزان ورود پول را داشته‌اند، به غیر از چند همه این سهم‌ها به تعادل رسیده‌اند.

وی افزود: بازار شنبه را هم می‌توان اینگونه پیش‌بینی کرد که اگر در یک ساعت ابتدایی بازار، سهم‌های بزرگ معاملات خوبی بگیرند، شاهد بازار مثبت خواهیم بود اما اگر معاملاتشان به محدوده منفی یا حتی صف فروش متمایل شود می‌تواند حتی سهم‌های کوچک بازار را نیز تحت تاثیر قرار داده و کلیت بازار فردا را منفی کند به همین دلیل یک ساعت ابتدایی معاملات فردا بسیار مهم است که نشان می‌دهد روند بازار فردا مثبت خواهد بود یا منفی.

وی با اشاره به روند بازار چهارشنبه خاطر نشان کرد: نمی‌توان انتظار بازاری مثبت را طی معاملات فردا داشت مگر روند بازار عوض شده و شاهد ورود پول به سهم‌های بزرگ باشیم.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها