کد خبر : 46963

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در بازی امشب

ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در بازی امشب

در چارچوب مسابقات هفته بیست و پنجم لیگ برتر امشب از ساعت ۲۱ تیم استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود. این چهارمین مسابقه آبی‌های تهران پس از بازگشت به مسابقات لیگ بعد از شیوع ویروس کروناست.

به گزارش ایلنا، آبی پوشان تهرانی در بازی معوقه فولاد خوزستان دو بر یک شکست خوردند، مقابل سایپا به تساوی رضایت دادند و برابر تراکتور هم به کسب یک امتیاز بسنده کردند. مسابقه هفته بیست و سوم نیز که قرار بود برابر پارس جنوبی جم انجام شود به دلیل ابتلای بازیکنان استقلال به کرونا به زمان دیگری موکول شده است.

استقلال با انجام ۲۳ بازی تا به امروز با کسب ۳۸ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی جای دارد و ۱۸ امتیاز از صدر جدول رده بندی فاصله دارد. آنها امیدوار هستند طی هفت مسابقه باقی مانده از لیگ نوزدهم با کسب حداکثر امتیازات سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند.

در مقابل استقلال امروز صنعت نفت آبادانی قرار می‌گیرد که با یک بازی بیشتر و یک امتیاز کمتر نسبت به شاگردان فرهاد مجیدی در رتبه هفتم جدول رده بندی ایستاده و یکی از تیم‌های مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

تیم صنعت نفت آبادان در حالی میزبان استقلال است که تمام بازیکنان خود را برای این بازی در اختیار دارد. آنها بدون هیچ محروم و مصدومی امشب به میدان می‌روند؛ برخلاف استقلال.

مسعود ریگی به دلیل محرومیت، محمد بلبلی به دلیل مصدومیت، هروویه میلیچ که به تازگی توانست کرونا را شکست دهد به دلیل عدم آمادگی، علی دشتی به دلایل فنی و سیاوش یزدانی و عارف غلامی نیز به دلیل ابتلای به کرونا شش غایب استقلال در سفر به آبادان هستند.

برای بازی امروز به احتمال فراوان سید حسین حسینی در ترکیب قرار می‌گیرد؛ او در بازی رفت مقابل صنعت نفت یکی از کلین شیت های این فصل را در نتیجه چهار بر صفر مقابل طلایی پوشان ثبت کرده بود. در خط دفاعی پیش بینی می‌شود اگر مجیدی در نظر داشته باشد همانند بخشی از بازی مقابل تراکتور تبریز سیستم ۳-۳-۴ را در بکار بگیرد از چهار مدافع استفاده کند.

وریا غفوری، کاپیتان استقلال که در بازی گذشته به دلیل مبارزه با بیماری کرونا در قرنطینه خانگی به سر می‌برد برای این بازی در دسترس کادرفنی است. او در کنار محمد دانشگر، روزبه چشمی و میلاد زکی پور خط دفاعی را تشکیل خواهند داد.

محرومیت ریگی و عدم آمادگی فرشید باقری باعث می‌شود علی کریمی در بازی امشب نقش هافبک وسط را داشته باشد و بیشتر در کارهای دفاعی هم شرکت کند. فرشید اسماعیلی و آرش رضاوند هم دو بازیکن دیگر استقلال هستند که می‌توانند کمربند خط میانی را تکمیل کنند.

در خط حمله استقلال برای این بازی می‌تواند با تمام قوا به میدان برود. آنها برای این مسابقه امیرارسلان مطهری که از بند مصدومیت رها شده را در اختیار دارند و حضور او در کنار مهدی قائدی و شیخ دیاباته می‌تواند برای دروازه صنعت نفت خطرساز باشد.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال مقابل صنعت نفت به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، وریا غفوری، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، مهدی قائدی، شیخ دیاباته، امیرارسلان مطهری

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها