کد خبر : 46926

رکورد خارق العاده رادوشویچ در پرسپولیس


رکورد خارق العاده رادوشویچ در پرسپولیس

قرمز‌ها روی نیمکت گلری دارند که مدت‌هاست گلی دریافت نکرده و در تمام مسابقات قبلی که درون دروازه قرار گرفته توانسته کلین‌شیت کند.

به گزارش خبرورزشی،  بوژیدار رادوشویچ در دو بازی قبلی پرسپولیس برابر شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز هم کلین‌شیت کرد تا رکورد خارق العاده‌ای را به ثبت رسانده باشد.

او در این دیدار که در چارچوب هفته بیست‌وچهارم لیگ نوزدهم در تبریز برگزار شد، دهمین کلین‌شیت فصل را به نام خود ثبت کرد. رادو در فصل جاری در ۹ دیدار لیگ برتری و یک بازی جام‌حذفی برای سرخپوشان به میدان رفته که حاصل آن ثبت ۹ کلین‌شیت و تنها یک گل خورده است. این به معنای میانگین یک‌دهم گل خورده در هر بازی است که رکوردی خارق العاده برای یک دروازه‌بان محسوب می‌شود.

رادوشویچ حالا به مرد شکست‌ناپذیر پرسپولیسی‌ها تبدیل شده و با توجه به انتقال بیرانوند به آنتورپ بلژیک، جانشین اصلی اوست. پسر آرام و صبور سرخپوشان در هر ۱۰ بازی فصل جاری که درون دروازه پرسپولیس قرار گرفته، این تیم پیروز شده و تنها تیمی که در فصل جاری توانسته دروازه رادو را باز کند، شهرخودرو بود که سرخپوشان آن دیدار را هم با نتیجه ۳- یک به سود خود به پایان رساندند. نزدیکان یحیی گل‌محمدی تأیید می‌کنند که سرمربی پرسپولیس همچنان دنبال پیدا کردن یک گلر گردن‌کلفت و رقیبی قدر برای بوژیدار رادوشویچ است زیرا اعتقاد دارد این سنگربان خارجی در سایه رقابت با علیرضا بیرانوند به این درجه از پیشرفت رسیده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها