کد خبر : 46877

2 اسطوره فوتبال ایران به پیشنهاد شهرخودرو «نه» گفتند

2 اسطوره فوتبال ایران به پیشنهاد شهرخودرو «نه» گفتند

علی دایی و علی کریمی پیشنهاد هدایت تیم فوتبال شهرخودرو را نپذیرفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهرخودرو درخصوص انتخاب سهراب بختیاری‌زاده به‌عنوان سرمربی جدید این تیم اظهار داشت: در مقطع کنونی و با توجه به نزدیک بودن به انتهای فصل، از نظر زمانی مشکل داشتیم و پس از استعفای سرآسیایی باید به زودی تصمیم می‌گرفتیم. به دنبال گزینه ایرانی برای تیم بودیم و سهراب را به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کردیم.

سرآسیایی به عنوان دستیار به یکی از تیم‌ها می‌رود

حمیداوی درباره دلیل جدایی سرآسیایی گفت: تا همین الان هم منتظر تماس سرآسیایی هستم. او هیچ تماس مستقیمی با من نداشت و تنها امروز صبح نامه رسمی استعفای خودش را به باشگاه ارسال کرد. چرا که قصد دارد به عنوان دستیار در یکی از تیم‌های دیگر شروع به فعالیت کند. رضایت‌نامه او را هم صادر کردیم چراکه نمی‌خواهیم جلوی پیشرفت سرآسیایی را بگیریم و امیدوارم روزی دوباره از ظرفیت‌های او استفاده کنیم.

دخالت در چینش ترکیب تیم شایعه است

حمیداوی درباره اینکه گفته می‌شود شخص او در چینش ترکیب شهرخودرو دخالت کرده است، گفت: اگر این کار را کرده‌ام، باید خدا را شکر کنیم چرا که تیم در رتبه سوم جدول قرار گرفته است. اما اگر من در ترکیب دخالت می‌کردم، چرا سرآسیایی بعد از هر بازی از من تشکر می‌کرد؟ این موضوع شایعه است.

با دایی و کریمی صحبت کردم

او درباره قرارداد سهراب بختیاری‌زاده افزود: قرارداد یک سال و نیمه خواهد بود. گزینه‌های دیگری هم بودند و  به علی دایی برای هدایت تیم زنگ زدم. با علی کریمی هم صحبتی داشتم، اما قسمت نبود که در خدمت آن‌ها باشیم. به هر حال سهراب همیشه نشان داده که آرام و با نظم کار می‌کند و بنابراین، او بهترین انتخاب بود. اینکه او تجربه حضور در جام‌جهانی را دارد، خیلی به ما قوت قلب می‌دهد.

فقط مقابل دوربین، شیوه‌نامه‌ها را رعایت نمی‌کنیم

حمیداوی درباره حواشی اخیری که به خاطر رعایت نشدن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی او به وجود آمده اظهار داشت: افرادی را که بغل کردم و با آن‌ها روبوسی انجام دادم، ٧٢ ساعت متوالی را با هم گذرانده بودیم. البته باید بگویم که باشگاه شهرخودرو نکات بهداشتی را فقط مقابل دوربین رعایت نمی‌کند و با چارتر کردن هواپیما، حسن نیت خودمان را ثابت کردیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها