کد خبر : 4687

آخرین سفارش غذای اعدامی‌ها چیست + تصاویر

آخرین سفارش غذای اعدامی‌ها چیست + تصاویر

رستورانی به نام «Ningen» در خیابان شینجوکو توکیو برای جذب مشتریانش دست به کار عجیبی زده است.

نوداد، این رستوران در منوی خود همان غذا‌هایی را که اعدامی‌های آمریکا قبل از اعدام درخواست کرده اند را عرضه می‌کند.

پیش‌تر در مطلبی به آخرین غذای خطرناک‌ترین مجرمان محکوم به مرگ دنیا پرداخته بودیم. حالا در ژاپن اتفاق عجیبی افتاده که به این غذا‌ها مربوط می‌شود. این رستوران توسط گروه هنری Chim Pom طراحی شده است که قبل از این هم کار‌های عجیب و غریب زیادی کرده اند. در این رستوران آثار هنری و اجرا‌های آوانگارد اجرا می‌شود. در کنار همه‌ی چیز‌های عجیبی که این رستوران و این گروه هنری اجرا می‌کنند، عجیب‌ترین حرکتشان ارائه‌ی آخرین غذای درخواستی اعدامی‌ها است.

منوی غذای اعدامی‌ها شامل غذای سفارشی قاتل اعدام شده در دهه ۸۰ به نام «Judy Buenoano» که کلم بروکلی، مارچوبه، توت فرنگی، گوجه و چای خواسته بود می‌شود. غذای دیگر این منو، شامل همبرگر با سیب زمینی و تخم مرغ آب پز است که «Gary Mark Gilmore» قبل از اعدام در سال ۱۹۷۷ خواسته بود.

غذای اعدامی دیگر، سیب زمینی سرخ شده همراه با سالاد و سس هزار جزیره است که «Joseph Paul Jernigan» قبل از اعدام خواسته بود. عرضه این منو همزمان با روز‌های منتهی به هالووین شروع شد تا طرفداران وحشت و کار‌های عجیب را جذب کند.

بر اساس آمار‌های منتشر شده، فقط در سال ۲۰۱۷ میلادی دست کم ۹۹۳ نفر اعدام شدند. کشور‌های ژاپن، آمریکا، سنگاپور و تایوان قانون اعدام را حذف نکرده اند و این غذا‌ها هم همچنان ادامه خواهند داشت.

آخرین سفارش غذای اعدامی‌ها +تصاویر

آخرین سفارش غذای اعدامی‌ها +تصاویر

آخرین سفارش غذای اعدامی‌ها +تصاویر

منبع: نوداد

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها