کد خبر : 46851

نگران نباشید، استقلال محروم نشده است!

نگران نباشید، استقلال محروم نشده است!

مدیرعامل باشگاه استقلال خبر محرومیت آبی‌پوشان از سه پنجره نقل و انتقالاتی را رد کرد و گفت که مشکلی از بابت زمان پرداخت مطالبات بویان وجود ندارد.

به گزارش خبرورزشی، احمد سعادتمند در واکنش به محرومیت باشگاه استقلال از سه پنجره نقل و انتقالاتی به دلیل شکایت بویان گفت: پرونده‌های زیادی در فیفا از سنوات گذشته داشتیم که ۶ مورد را در ۱٫۵ ماه گذشته از طریق مطالبات‌مان در فیفا پرداخت کردیم. درخصوص بویان هم دیروز ایمیلی را از فیفا دریافت کردیم مبنی بر این‌که پرداخت نزدیک به دوسوم از مطالبات او را که بالای ۹۰ درصد است، قطعی شده است. مابقی را هم در حال تلاش هستیم تا پرداخت کنیم.

وی افزود: ۶۰۰هزار دلار هم باید به شفر بدهیم که رأی آن هم در جلسه کمیته انضباطی فیفا در هفته گذشته صادر و دیروز به ما ابلاغ شد. در واقع از روز گذشته و به مدت یک ماه فرصت داریم که ۶۰۰هزار دلار شفر را بپردازیم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فشاری روی باشگاه درباره زمان پرداخت بدهی وجود دارد که اگر این اتفاق نیفتد، استقلال از سه پنجره نقل و انتقالاتی محروم خواهد شد، گفت: مشکلی برای پرداخت به لحاظ زمانی آن نداریم. اگر چه این خودش معضلی بزرگ است، چرا که با توجه به تغییرات نرخ ارز با این معضل بزرگ مواجه هستیم. ۹۰۰هزار دلار باید برای این دو نفر پرداخت کنیم که رقم سنگینی است و در حال تلاش هستیم که از طریق هیئت مدیره و کارگزار باشگاه این پول را تامین کنیم.

سعادتمند با اشاره به این موضوع که محرومیت استقلال صحت ندارد، درخصوص پی‌گیری منابع انتشار چنین اخباری که صحبت از محرومیت استقلال می‌کند، عنوان کرد: یک گروه حقوقی قوی در باشگاه منصوب کرده‌ایم که تمامی قراردادها، مذاکرات، دعاوی باشگاه در فیفا، پرداخت‌ها و مطالبات باشگاه‌های داخلی و شکایت‌ها و ... را بررسی می‌کنند اما باور کنید حجم این پرونده‌ها آن‌قدر زیادی است که برای مثال ما در ۷۷ پرونده فقط در ۳ پرونده پیروز شدیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها