کد خبر : 46796

خبر خوب از آخرین وضعیت سرژیک تیموریان

خبر خوب از آخرین وضعیت سرژیک تیموریان

خبر خوشحال‌کننده‌ای که به تازگی به خانواده تیموریان داده شد، این است که بدن سرژیک در قیاس با یک‌شنبه تا حدی هوشیارتر شده و به واکنش‌ها، عکس‌العمل نشان می‌دهد.

به گزارش خبرورزشی، سرژیک تیموریان همچنان پس از تصادف در بیمارستان بستری است ولی شکر خدا روز گذشته بدن او سیگنال‌های مثبتی از خود نشان داده که تا حدی باعث امیدواری شده است.

حالا آندرانیک تیموریان با دلگرمی بیشتری دنبال فراهم کردن شرایطی برای معالجه و بهبودی برادر بزرگترش است. اقداماتی که امیدواریم در نهایت موجب شود تا سرژیک به شرایط ایده‌آل بازگردد.

جمع‌آوری امکانات و پزشکان

آندرانیک تیموریان از اولین ساعات بستری شدن برادرش اقدامات بسیار وسیعی را برای کمک به او آغاز کرد و این روند همچنان ادامه دارد. آندو طی روز‌های گذشته برخی از لوازم پزشکی که استفاده از آن‌ها برای حفظ سرژیک ارزش حیاتی داشته را از سایر مراکز پزشکی و بیمارستان‌های خصوصی تهیه کرد و بالای سر برادرش آورد. او همچنین چند پزشک جراح و متخصص دیگر را نیز از بیمارستان‌های مختلف کشور بالای سر سرژیک آورد تا برادرش توسط آن‌ها نیز معاینه شود؛ حتی گاهی اوقات پزشکان برای رسیدن به یک نظر واحد پیرامون شرایط معالجه بازیکن اسبق استقلال با همدیگر جلسه می‌گذارند.

آسیب‌دیدگی دنده‌ها و ریه

شدت تصادف به حدی بود که دنده‌ها و ریه‌های سرژیک به شدت آسیب دیده است و همین مسئله تنفس را برای او دشوار می‌کند. البته به نظر می‌رسد در شرایط کنونی بحث ریه‌ها در قیاس با دنده‌های او مهم‌تر و حیاتی‌تر است.

افزایش سطح هوشیاری

اما خبر خوشحال‌کننده‌ای که صبح دیروز به خانواده تیموریان داده شد، این بود که بدن سرژیک در قیاس با یک‌شنبه تا حدی هوشیارتر شده و به واکنش‌ها، عکس‌العمل نشان می‌دهد. این اتفاق بسیار خوبی است که امیدواریم طی روز‌های آینده هم تداوم پیدا کند.

آغاز دیالیز

همان‌طور که روز گذشته برایتان نوشتیم، متأسفانه کلیه‌های سرژیک تیموریان کار نمی‌کند و به همین خاطر کادر پزشکی استفاده از روش دیالیز را تجویز کرده بود. این اتفاق دیروز برای اولین بار رخ داد و پزشکان معالج از شرایط بدنی بیمار خودشان پس از دیالیز ابراز رضایت می‌کردند.

هوشیاری و جراحی

پزشکان معالج تأکید دارند اگر سطح هوشیاری تیموریان افزایش پیدا کند، ریسک جراحی و سایر اعمال برای بهبودی او کاهش پیدا خواهد کرد به همین خاطر بلافاصله پس از افزایش هوشیاری، جراحی و اقدامات بعدی را انجام خواهند داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها