کد خبر : 46744

سورپرایز محمدحسین میثاقی برای هواداران پرسپولیس

سورپرایز محمدحسین میثاقی برای هواداران پرسپولیس

بر طبق اخبار موثق، بوژیدار رادوشویچ ، دروازه بان محبوب هواداران پرسپولیس دوشنبه شب میهمان برنامه فوتبال برتر خواهد یود.

به گزارش پارس فوتبال ، پس از آن که جدایی علیرضا بیرانوند قطعی شد و دروازه بان ثابت این سال های پرسپولیس راهی تیم آنتورپ بلژیک شد، شاید کمتر هوادارای دغدغه ای از بابت چارچوب دروازه این تیم احساس می کرد.

بوژیدار رادوشویچ دروازه بان کروات سرخ پوشان که این سال ها هربار درون دروازه این تیم قرار گرفته است معمولا با کلین شیت هایش نقش اساسی در بدست آمدن نتایج مناسب پرسپولیسی ها داشته است، با نظر مثبت یجیی گل محمدی و البته هواداران پرسپولیس حالا به دروازه بان ثابت سرخپوشان پس از جدایی بیرانوند تبدیل شده است.

بر طبق اخبار موثق، محمدحسین میثاقی و مهدی هاشمی تهیه کننده فوتبال برتر برای برنامه این دوشنبه شب خود اقدام به سورپرایز و شگفتانه برای هواداران پرسپولیس کرده اند و قرار است چنانچه مشکل خاصی پیش نیاید، دروازه بان کروات سرخپوشان مهمان دوشنبه شب برنامه فوتبال برتر باشد.

باید منتظر ماند و دید این دروازه بان محبوب پرسپولیسی ها چه نکات ناگفته ای را روی آنتن شبکه سه و برنامه پربیننده فوتبال برتر به هواداران منتقل خواهد کرد. گفت و گویی که می تواند چنانچه به ویژه اگر به زبان فارسی از سوی رادوشویچ باشد، حاوی نکات شنیدنی برای فوتبال دوستان ایرانی باشد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها