کد خبر : 46728

توصیه‌ ویژه ای از طرف منصوریان که فرهاد مجیدی به آن توجه نکرد

توصیه‌ ویژه ای از طرف منصوریان که فرهاد مجیدی به آن توجه نکرد

فرهاد مجیدی به توصیه ویژه علیرضا منصوریان عمل نکرد.

به گزارش فوتبالی، به نظر می‌رسد یکی از دلایل اینکه فرهاد هنوز نتوانسته در دوران مربیگری تبدیل به چهره‌ای موفق شود، نداشتن تجربه مناسب است.

او در شرایطی سرمربی استقلال شد که قبل از این موضوع تنها تجربه مربیگری‌اش، نشستن روی نیمکت این تیم به عنوان دستیار وینفرد شفر بود منتهی مجیدی بعد از آنکه در چند بازی آخر استقلال در فصل گذشته سرمربی موقت این تیم شد، به تیم امید رفت و بعد از جدایی از این تیم، جانشین استراماچونی در استقلال شد تا بدون تجربه کافی سرمربی استقلال شده بود.

در روزهایی که مجیدی به خاطر ناکامی در کسب نتیجه با انتقادهای مختلفی روبرو شده، علیرضا منصوریان سرمربی اسبق استقلال صحبتهایی کرده که نشان می‌دهد مجیدی به توصیه مهم او گوش نکرده است.

منصوریان در مصاحبه‌ای که روی خروجی سایت ورزش سه آمده گفته: فصل قبل و زمانیکه من سرمربی ذوب آهن بودم، از فرهاد مجیدی خواهش کردم که چند سال به صورت پشت سر هم به عنوان دستیار سرمربی ها فعالیت کند و به او گفتم فعلا تفکرات سرمربی نداشته باش. چون به هر حال تو در بین قشر عظیمی از هواداران دارای محبوبیت بالایی هستی و نوبت سرمربی گری استقلال به تو خواهد رسید. این محبوبیت را زود خرج نکن."

منصوریان عقیده دارد که حضور مجیدی به جای استراماچونی اشتباه بزرگی بوده:" شاید سال قبل مجیدی را مجبور کردند که به عنوان جانشین شفر بر روی نیمکت استقلال بنشیند ولی طبیعتا بعد از رفتن استراماچونی حتی اگر مدیران استقلال گواردیولا را برای نیمکت تیم می آوردند، هواداران استراماچونی را میخواستند. به نظر من این فشار روی فرهاد مجیدی تاثیر گذاشته است بخصوص اینکه اکنون بازیهای استقلال بدون تماشاگر برگزار می شود و یک نوع بار روانی از روی دوش حریفان برداشته شده است."

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها