کد خبر : 46689

طرح دوباره بازگشت استراماچونی به استقلال و پشت پرده آن

طرح دوباره بازگشت استراماچونی به استقلال و پشت پرده آن

چندی قبل زمزمه‌هایی در مورد مذاکره باشگاه استقلال با سرمربی سابقش مطرح شد که ظاهرا دارای ابعاد جالبی است.

به گزارش فارس، استقلال با فرهاد مجیدی هنوز رنگ خوشی را ندیده است. این مربی چهار هفته است نتوانسته در لیگ رنگ برد را ببیند و شرایط آبی پوشان در جدول هم به هیچ‌وجه خوشایند هوادارانش نیست. 

این مسائل به کنار، از مدت ها قبل در استقلال زمزمه هایی مطرح بوده که مدیریت فعلی چندان دلشان با مجیدی یکی نیست. همه این نشست ها و جلساتی که بین طرفین برگزار می شود، نمایشی است و به نوعی، دو طرف یکدیگر را تحمل می کنند تا فصل تمام شود. 

چندی قبل هم خبری پخش شد که استقلال قصد دارد برای حل شدن پرونده شکایت استراماچونی سرمربی پیشین، با این مربی ایتالیایی وارد مذاکره شود اما اینطور که اخبار از باشگاه می رسد، همه روند این مذاکرات برای حل شدن مسائل مالی نبوده و ظاهرا در پشت پرده افرادی به دنبال جریان سازی رسانه ای برای بازگشت این مربی هستند.

شاید اگر استراماچونی قصد بازگشت به استقلال را داشت، این اقدام خوب بود ولی مطمئنا جریان سازی رسانه ای و تحرکات پشت پرده مثل همان زمانی خواهد بود که باعث شد استقلال، هم استراماچونی و هم زمان را از دست بدهد چرا که این مربی همین چندی پیش در مصاحبه ای با رسانه های کشورش اعلام کرد(به زودی سرمربی اودینزه خواهد شد.)

 در این بین حتی شایعاتی مطرح شده و کار به جایی رسیده که ظاهرا یکی از مسئولان ارشد ورزش به سعادتمند بابت مطرح شدن چنین شایعاتی انتقاد کرده است. استقلال در فصلی که رو به پایان است، فراز و نشیب کم نداشته و از تغییر مدیریتی تا کادر فنی، باعث شده تا در روند فنی هم ناموفق باشد.

استقلال که تیم کم مهره ای نیست، در حالی فصل را با استراماچونی شروع کرد که در همان ابتدای کار هم با این مرد ایتالیایی نتیجه نمی گرفت اما کم‌کم این تیم شکل گرفت و مربی ایتالیایی توانست تفکرات تاکتیکی خود را به شاگردانش دیکته کند اما تا تیم به خودش آمد، این مربی به بهانه های مختلف و با استفاده از شرایط مالی بد باشگاه، پشت پا به قراردادش زد و ایران را بدون اطلاع مدیران تیم ترک کرد. 

جدایی بحث برانگیز مرد ایتالیایی از استقلال حاشیه های فراوانی را برای آبی پوشان به وجود آورد. در نهایت، تیم به دست فرهاد مجیدی سپرده شد. مجیدی اما هنوز نتوانسته جان تازه ای به این تیم دهد اما اینکه چرا در استقلال، مدیران در اندیشه های دیگر هستند جای سوال دارد.

خبرهایی که از جلسات باشگاه به گوش می رسد، نشان دهنده حمایت از سرمربی فعلی نیست. این تیم که در کورس کسب سهمیه در ادامه لیگ شرایط سختی دارد، این روزها بیشتر از هر چیزی به آرامش و حفظ همین شرایط نیاز دارد اما گویی برخی که مدعی اثرگذاری بر روندها و تصمیمات باشگاه هم هستند، بیشتر به آن فکر می کنند که پای رفقای خود را باز کنند؛ و اینکه این بازگشت خارجی یا داخلی باشد، چندان برای‌شان مهم نیست. 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها