کد خبر : 46411

توضیحات جالب قایدی درباره مهمانی 50 نفره

توضیحات جالب قایدی درباره مهمانی 50 نفره

روز گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مهدی قائدی در روزهای اوج کرونا در خانه‌اش مهمانی 50 نفره گرفته است.

به گزارش فرهیختگان،‌ اگر چه شایعه میزبانی مهدی قایدی از جمع کثیری از استقلالی‌ها در ۲۴ ساعت اخیر در فضای مجازی و رسانه‌ها کلی سروصدا به پا کرده و خبرساز شده است، اما دو روز قبل‌تر از آن، توئیتی که این بازیکن ریزنقش و خوش‌تکنیک منتشر کرد و باعث شد هجمه‌های زیادی به او وارد شود و نیز مثبت شدن تست کرونای قایدی قبل از سفر به جم (درنهایت این سفر به‌خاطر تعداد زیاد بازیکنان کرونایی استقلال کنسل شد) سه‌گانه‌ای بود که طی این چند روز باعث شد تا اخبار زیادی حول‌وحوش این بازیکن منتشر شود. به بهانه همین اتفاقات و اخبار منتشر شده دقایقی با قایدی همکلام شدیم. گفت‌وگو با مهاجم استقلال را در ادامه می‌خوانید.

اول از وضعیت خودت صحبت کن. در لحظات آخری که در فرودگاه بودید تست تو و چند بازیکن دیگر هم مثبت اعلام شد.

این‌طور که از باشگاه به ما گفتند تست من هم مثبت شده هرچند فکر می‌کنم که فقط ناقل هستم. حالا قرار است دو بار دیگر تست بدهیم تا بعد از آن تعداد دقیق بازیکنان کرونایی در تیم مشخص شوند.

شایعه‌ای هم دیروز مطرح شد مبنی‌بر اینکه میزبان یک میهمانی ۵۰ نفره متشکل از بازیکنان استقلال بودی و منشأ اینکه تعداد زیادی از بازیکنان هم‌تیمی‌ات، تست کرونایشان مثبت شده از همین میهمانی بوده است!

چرا در این مورد از بازیکنان تیم سوال نمی‌کنید؟ قطعاً آنها هم حضور در چنین میهمانی را تکذیب می‌کنند. اولا که خانه ما گنجایش ۵۰ نفر را ندارد. بعد هم من با خانواده زندگی می‌کنم و سه چهار ماهی می‌شود که نه میهمانی گرفتم و نه میهمانی رفته‌ام ضمن اینکه تا به حال در خانه خودمان اصلاً میهمانی نگرفته‌ام.

حتی این‌طور مطرح کردند که عکسی از تو و علی کریمی درآمده و همین موضوع هم سند میهمانی است؟

اگر هم عکسی باشد برای چند وقت پیش است. یعنی ما با هم‌تیمی‌های خود نمی‌توانیم عکس بگیریم؟

به‌نظر خودت چرا این شایعه مطرح شده؟

فکر می‌کنم به‌خاطر آن توئیتی بود که منتشر کردم. متاسفانه کاری هم نمی‌شود کرد، اما باز هم تاکید می‌کنم طی سه چهار ماه اخیر نه میهمانی رفته‌ام و نه میهمانی گرفته‌ام. حتما شنیده‌اید که می‌گویند اگر حرف را روی زمین بیندازید صاحبش خودش آن را برمی‌دارد. من همان توئیت را بدون هیچ پیش‌زمینه و ذهنیتی و بدون اینکه شخص یا تیمی مدنظرم باشد زدم و همین‌جوری آن را گذاشتم، اما صاحبش آن را برداشت و به خودش گرفت.

در این مدت هم صحبت‌های زیادی درخصوص مثبت شدن تست کرونای بازیکنان استقلال منتشر شد و برخی هم مدعی شدند چون استقلال قهرمان نمی‌شود و این روزها هم نتایج لازم را نمی‌گیرد پس به‌نوعی با این ترفند می‌خواهد از ادامه رقابت‌های لیگ سرباز زند.

واقعا نمی‌دانم این حرف‌ها چیست آیا ما دوست داریم خانواده‌مان و اطرافیان ما و دوستان‌مان با این اخبار استرس بگیرند و یا می‌خواهیم آنها را بترسانیم؟ نمی‌دانم برخی چه فکری می‌کنند اما این اتفاقی است که افتاده و واقعا هم شوخی‌بردار نیست. شاید فردا روزی ما با یک تیم دیگر بازی کنیم و بازیکنان تیم هم مبتلا شوند، خود من از زمانی که اعلام شد تست کرونایم مثبت شد سه روز است که در اتاقم خودم را زندانی و قرنطینه کرده و حتی بیرون از آن هم نمی‌روم.

البته غلامپور گفته بود در سفر به اهواز به کرونا مبتلا شده‌اید، درحالی که بعد از این سفر و قبل از بازی با سایپا از شما تست کرونا گرفته شد که نتیجه این تست‌ها منفی بود.

به‌نظر من همه‌چیز از آن پرواز شروع شد و عده زیادی از ما همان‌جا مبتلا شدیم. درخصوص تست‌های قبل از بازی با سایپا هم واقعاً نمی‌دانم چرا آنها منفی شد.

کمی هم در مورد شرایط قراردادت صحبت کنیم؛ هواداران نگران جدایی تو هستند و این‌طور حس می‌شود که شاید سرنوشت صیادمنش در انتظار مهدی قایدی باشد.

من با باشگاه استقلال قرارداد دارم و جدایی‌ام هم بستگی به رضایت باشگاه دارد و هرچه مسئولان استقلال تصمیم بگیرند من تابع تصمیمات آنها هستم.

شاید تنها نکته ناامیدکننده برای هواداران این موضوع باشد که درخشش برخی بازیکنان این استقلال از جمله خود تو با این وضعیت، نصفه و نیمه مانده و درنهایت به هیچ جا و مقامی ختم نخواهد شد.

خود ما هم دلمان برای فوتبال و گلزنی با پیراهن استقلال تنگ شده بود، اما با این وضعیت و امکانات که نمی‌شود آن چیزی که می‌خواهید را ارائه بدهید وقتی پروتکل‌ها به‌خوبی رعایت نمی‌شود شما یکی دو بازی را هم به سلامت رد کنید نهایتاً در بازی سوم به کرونا مبتلا خواهید شد. اگر اینجا را با لیگ‌های خارجی مقایسه می‌کنند در این کشورها همه‌چیز روی برنامه‌ریزی است و هفته به هفته بازی‌ها را پیش می‌برند و مشخص است که هیچ اتفاق بدی در این لیگ‌ها نخواهد افتاد.

در بازی با سایپا هم که فقط در اردوی استقلال تو تنها مهاجم تخصصی در جمع بازیکنان بودی و بقیه یا مصدوم بودند و شیخ هم که به این بازی نرسید.

بحث این صحبت‌ها نیست، بلکه بحث شرایط است اول اینکه بازی بدون هوادار خیلی سخت است و اصلاً نمی‌چسبد آن‌هم اگر در ورزشگاه خانگی خود یعنی آزادی بخواهید بدون تماشاگر بازی کنید.

مرتضی تبریزی پایش را به جراحان سپرد. برای او چه پیامی داری.

مرتضی را از صمیم قلب دوست دارم و وقتی چنین اتفاقی برایش افتاد خیلی ناراحت شدم، امیدوارم هرچه زودتر و قدرتمندتر از قبل به میادین برگردد تا دوباره بتوانم با بازی کردن کنارش لذت ببرم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها