کد خبر : 46405

تعداد کرونایی های استقلال بالاخره تایید شد

تعداد کرونایی های استقلال بالاخره تایید شد

تعداد کرونایی های استقلال و فولاد تایید شد.

به گزارش پارس فوتبال ، پس از مثبت اعلام شدن تست کرونا بازیکنان فولاد، تست مجددی از آن ها برای راستی آزمایی گرفته شد. شب گذشته در برنامه فوتبال برتر، سهیل مهدی مبتلا بودن بازیکنان استقلال و فولاد را به ویروس کرونا تایید کرد.

سهیل مهدی در مورد اتفاقات روز بازی فولاد گفت:

تقریبا ساعت ۲ ظهر روز بازی نامه به فولاد ارسال شد که تست‌های شما مورد تأیید سازمان لیگ قرار گرفت. بعد با تیم میزبان صحبت کردیم اما آنها گفتند که تعدادی از اعضای تیم فولاد در شهر ماندند. تیم میزبان این شبهه را داشت که امکان دارد تیم فولاد در زمان بازی به ورزشگاه بیاید! ما به فولاد اعلام نکردیم بازی‌‌اش لغو است، ما فقط اعلام کردیم که جواب تست‌های کرونای آنها مورد پذیرش سازمان لیگ قرار گرفته است! تا آخرین لحظه هم این امکان وجود داشت که تیم فولاد با بازیکنان امید یا بازیکنان دیگر خود وارد زمین شود.

سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره تیم استقلال و بازی این تیم مقابل پارس جنوبی اظهار داشت:

در جلسه صبح روز شنبه که با تیم استقلال داشتیم به ما اعلام کردند که شش تست مثبت دارند. گفتند دیگر بازیکنی برای ما نمانده است، منتهی به ما گفتند تست‌های جدید هم در حال آماده‌سازی است. بعد از آن به ما گفتند فرودگاه را ترک کردند و آقای رمضانی اعلام کرد تست‌های جدید گرفته شده که می‌خواهند به ما ارسال کنند. تا ۱۰ شب هم من در سازمان لیگ بودم اما تست جدیدی به دست ما نرسید.

وی افزود:

صبح روز بازی تست‌های جدید برای ما آوردند که سقف ۲۵ درصد را برای استقلال پر کرد که فکر می‌کنم ۱۳ عضو این تیم به کرونا مبتلا شده بودند. چند نفر از این افراد در لیست این تیم نبودند و در نتیجه تعدادشان کاهش پیدا کرد. در کنار این، یک تست دیگر از یک مرکز دیگر گرفته شده بود و در نهایت ۲۵ درصد این تیم پر شد. بعد از آن هم به محض اینکه تعداد تست‌های کرونای این تیم تأیید شد به تیم پارس اعلام کردیم استقلال در بازی شرکت نمی‌کند و در هتل هم می‌توانند صورت جلسه را انجام دهند. بحث حضور این تیم‌ها در ورزشگاه به ما مربوط نمی‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها