کد خبر : 46403

کامیابی نیا می خواست فوتبال من را تمام کند؟

کامیابی نیا می خواست فوتبال من را تمام کند؟

سجاد حیدری با اشاره به نمایش تیم شاهین گفت که اگر تک اشتباه شاهینی ها نبود، پرسپولیس نمی‌توانست به آن ها گل بزند.

به گزارش پارس فوتبال ، سجاد حیدری هافبک تیم شاهین بوشهر که باعث اخراج کمال کامیابی نیا شد، در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به دیدار پرسپولیس – شاهین، گفت:

ما نسبت به داشته های خودمان، از پرسپولیس امتیاز می‌خواستیم. در بازی قبلی موقعیت زیاد هدر دادیم و مربی مان هم که از ما جدا شده بود. اما ما روی یک اشتباه کوچک گل خوردیم و اگر آن اشتباه نبود گل نمیخوردیم و پرسپولیس تا ۹۰ ساعت دیگر هم نمی‌توانست به تیم ما گل بزند.

سجاد حیدری درباره صحنه اخراج و این که کامیابی نیا گفته کارت قرمز عادلانه نیست، عنوان کرد:

صددرصد اخراج درست بود، من زودتر به توپ رسیدم و آقای کامیابی نیا فقط برای پایم آمد و مچم را زد. من وقتی دیدم آنطور آمده زرنگی کردم و پایم را کشیدم وگرنه ممکن مصدومیت شدیدی در انتظارم باشد، نمیدانم واقعا مگر میخواست فوتبالم تمام شود که آنطور زد؟ اما به هر حال فوتبال است و این اتفاق ها پیش می‌آید.

سجاد حیدری درباره نتیجه خوب شاهین مقابل پرسپولیس نسبت به بازی رفت عنوان کرد:

وقتی پرسپولیس ۱۱ نفره بود هم ما موفق شدیم آن ها را کنترل کنیم. ما خودمان را باور نداشتیم و یک خرده هم فشار روی بازیکنان بود و از نظر روانی مشکل داشتیم اما رفته رفته خودمان را پیدا کنیم و پرسپولیس به جز صحنه گل و یک شوت از راه دور دیگر موقعیتی نداشت.

او درباره ادامه لیگ هم توضیح داد:

شک نکنید ما شاهین را در لیگ برتر نگه می‌داریم، این هفته مقابل ذوب آهن امتیاز از دست نخواهیم داد و آماده هستیم که به نتیجه مورد نظر برسیم. این که بازی با رقبای مستقیم داریم از یک لحاظ خوب و از یک لحاظ بد اما به هر حال ما سعی می‌کنیم از آب و هوای بوشهر استفاده و حریفان را زمین کیر کنیم.

وی در خصوص حضور کریمیان به جای میشو هم گفت:

آقا مهرداد هم از لحاظ فنی و هم اخلاقی مربی خوبی هستند و در آینده هم مربی خوبی خواهند شد. هر مربی دیگری در این شرایط می‌آمد نمی‌توانست کاری کند اما آقا مهرداد نسبت به تیم شناخت دارد و می‌تواند تیم را حفظ کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها